“Fantastiskt på alla sätt! ”
Omdöme om Siferi

Siferi
Rankad som nr 4 av 193 Restauranger i Skiathos Town
Prisklass: 56 kr - 281 kr
Omdömet skrevs 23 juli 2023 från mobil enhet

Vi läste betygen och tänkte att hit måste vi gå.
Men hittade den inte först, men några kvällar senare gick vi från stranden och helt plötsligt var vi där. Och det fanns ett bord kvar!
Till förrätt delade vi på fetaost, friterad i filodeg och med honung. Såååå gott!!
Maken tog lamm stifado och jag valde Sea bass fillet, båda var fantastiskt goda! Bland det bästa vi ätit på hela veckan, helt klart.
Till detta drack vi ett lokalt rödvin som var mycket bra.
Personalen är verkligen supertrevliga och priserna är mer humana än på många andra ställen.
Ligger vackert precis vid havet, rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juli 2023
Tack jelenam06

Omdömet skrevs 20 juli 2023 från mobil enhet

Vi fick gå en bit för att komma till denna resturang. Men det var värt de 600 m för att komma till stans bästa resturang. Rekommenderar att boka bord om ni inte bor i närheten. Vi hade tur som fick bord. Åt sardeller till förrätt och sedan kött med ben. Grabben åt ribs som är en av hans favoriter. Det var en ev de bästa han ätit, Jack Daniels såsen till var utomjordisk. Kan varmt rekommendera denna resturang, lägg därtill en duktig sommelier och en underbar servitris så kan det inte gå fel.

Datum för besöket: juli 2023
1  Tack 970fredrikj
Omdömet skrevs 17 juni 2023 från mobil enhet

Har varit där flera gånger, fantastisk personal, då god mat, revbenen med whisky sås är världsklass, lika bra är den gratinerade fetaosten. Kommer nästa år. Men boka bord, alltid fullbokat

Datum för besöket: juni 2023
Tack kattish2015
Omdömet skrevs 18 september 2022 från mobil enhet

Mycket trevligt att sitta vid havet och äta middag. Bästa platsen. Trevlig personal. Oxfilén med hallonsås kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: september 2022
Tack S9451KPanderss
Omdömet skrevs 18 juli 2022 från mobil enhet

Fantastiskt ställe med god mat, fin utsikt, trevlig personal och grym kock 👨‍🍳
Bra glutenfria alternativ!
Passar både för lunch och middag😋

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack Emmie L

Resenärer som tittade på Siferi tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Siferi? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.