“Exellent”
Omdöme om Lyhnari

Lyhnari
Rankad som nr 17 av 193 Restauranger i Skiathos Town
Bra för: Familjer med barn, Större grupper, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 26 augusti 2023 från mobil enhet

Lika gästvänligt som för 9 år sedan, personalen så positiv och tillmötesgående trots hög beläggning. Supergod mat och dryck !

Datum för besöket: augusti 2023
Tack 425kirstenh

Omdömet skrevs 12 augusti 2023 från mobil enhet

Jättegod mat. Tog beef stamna som var super gott. Fick deras egna torkade oregano med oss hem ❤️ även lamb kleftiko var vi mycket nöjda med.

Datum för besöket: augusti 2023
Tack 203idaw
Omdömet skrevs 29 juli 2022 från mobil enhet

Vi fick ett tips av några vänner att besöka denna restaurang då de tyckt värdparet varit så trevliga och maten så bra.

Det första bemötandet är otroligt vänligt och familjärt då värdinnan tar emot oss. Sedan har vi två olika servitörer som kommer med både dryck och dylikt inom de första minutrarna. (Något som är väldigt förväntat i skandinaviska mått men helt främmande på Skiathos.) Vi får sedan besök av värden som tar vår beställning.

Genom hela besöket får vi ett varmt bemötande och det känns som man varit där flera gånger förut.

Vi tog båda olika souvlaki, där min partner var väldigt nöjd, och jag tyckte det höll bra nivå.

Sedan blir man bjuden på en otroligt god efterrätt som verkligen höjde besöket, tillsammans med den otroliga servicen så lägger dem sig på en betydligt högre nivå än de flesta restauranger på Skiathos.

Datum för besöket: juli 2022
Tack 845pederj
Omdömet skrevs 8 juli 2022 från mobil enhet

Alltid god mat och varmt välkomnande av den norska damen o hennes man!
Samma standard som 2008 när vi var här senast!
Gå dit ni blir inte besvikna

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack 823evat
Omdömet skrevs 29 juni 2022 från mobil enhet

Helt okej men lite smaklöst. Trevlig restaurang o bra service men maten vi tog in kändes inte riktigt genuint grekiska med smakerna därför blir det inte högsta betyg

Datum för besöket: juni 2022
Tack Coastal03265886340

Resenärer som tittade på Lyhnari tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Lyhnari? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.