“Restaurang med fantastisk mat och exklusive kulinarisk upplevelse”

Giardino Segreto Skiathos
Rankad som nr 3 av 193 Restauranger i Skiathos Town
Prisklass: 112 kr - 337 kr
Omdömet skrevs 11 juni 2023 från mobil enhet

Den bästa kulinariska matupplevelsen vi upplevt i Skiathos och vi besöker Giardino Segreto ett par gånger varje gång under vår semester. Restaurangen är familje ägd och använder fantastiska råvaror som tillagas med kärlek av mamman och ena sonen i familjen. Vi har ätit allt från skaldjur, fisk till traditionell moussaka och har alltid varit nöjda. Servering sköts av familjemedlemmar som är kunniga om mat och drycker och alltid bjuder på att dela med sig av sin kunskap om detta. All personal är mycket trevliga och serviceminded.
Ett plus är att restaurangen är rökfri inte bara inomhus utan även i deras fantastiska ute trädgård. Eller så har vi haft tur under alla våra besök.
Rekommenderas varmt och gällande pris är de i samma prisläge som restauranger runtomkring men kvaliteten är så mycket högre.

Datum för besöket: juni 2023
Tack Gorge_Hanna

Omdömet skrevs 6 juli 2022 från mobil enhet

... visar sig vara riktigt bra.
Besöket var på förkvällen och upplevelsen var lugn och skön när det inte var så mycket folk.
Mjuk musik från högtalare i lagom volym så man kan prata med varann.
Allt känns rent och fräscht, så även toaletten.

Vi beställde båda pasta (en med räkor och den andra med kyckling och bacon) som var vällagad och riktigt god.
Gott vitt vin höjde dessutom känslan.
Jättetrevlig personal serverade maten snabbt och snyggt.

Så totaltbetyget blir högt och ett besök rekommenderas verkligen.

Datum för besöket: juli 2022
Tack peterlB5314IC
Omdömet skrevs 6 juni 2022

Restaurangen var helt otrolig. Underbar atmosfär fullt med vackra blommor och rent och fräscht. Precis som namnet på Restaurangen kändes det verkligen som att man satt på en bakgård. Maten var väldigt god och bra tillagad. Ska definitivt njuta av middag där igen!

Datum för besöket: juni 2022
Tack AxelssonMimmi
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Fantastisk pasta och vinkunnig personal. Otrolig service där vi fick perfekta rekommendationer. Trevligt bemötande under hela kvällen.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Nenne63
Omdömet skrevs 12 juli 2018 från mobil enhet

Fantastisk italiensk mat. Vi har varit där två gånger, båda gångerna fick vi vällagad och mycket god mat. Vi har ätit Osso buco, Lamb shank, Seafood platter, Vegetarian pasta, parmaskinka med melon, efterrätter - allt lagat med mycket kärlek. Goda drinkar och duktiga på vin.
Servicen är utmärkt, kyparna är mycket observanta på ett diskret sätt - som sig bör.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack 670g_ran_

Resenärer som tittade på Giardino Segreto Skiathos tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Giardino Segreto Skiathos? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.