“Fantastisk mat och trevlig personal”
Omdöme om Basilikos

Basilikos
Rankad som nr 9 av 193 Restauranger i Skiathos Town
Omdömet skrevs 18 augusti 2022 från mobil enhet

Efter tips från Hotellet så testade vi Basilikos och det var det bästa vi ätit på Skiatos. Slow cooked lamm med potatismos var fantstisk och lika så dagens fisk med varm potatissallad. Trevlig personal och mysigt läge i de gamla gränderna gjorde besöket bara bättre. Vi bokade bord igen för dagen efter.

Tack mikaelhylander77

Omdömet skrevs 17 augusti 2022 från mobil enhet

Väldigt god mat, fin uteservering, trevlig personal som var väldigt serviceminded. Vi är supernöjda!!

Tack isabellajG8639DB
Omdömet skrevs 12 augusti 2022 från mobil enhet

Fantastisk mat, mysig atmosfär och trevlig personal. Prova gärna ett av deras inhemska viner, prisvärt och riktigt gott.

Tack Per B
Omdömet skrevs 18 juni 2022

Mycket bra mat!!!!!
Bra priser, bra service!!
Men framförallt riktigt god mat som kan tilltala alla.

Datum för besöket: juni 2022
Tack 986magnusr
Omdömet skrevs 15 maj 2022

Det är en väldigt trevlig och mysig miljö. Personalen är otroligt proffsiga och maten är suveränt god. Missa inte räkor som förrätt och seabass, färsk fiskfilé med spenat och mumsig potatis till. Det njöt vi av flera gånger! Men det finns mycket mer på menyn som smakar såå gott att man gärna kommer tillbaka om och om igen.

Datum för besöket: maj 2022
Tack LeoCat007

Resenärer som tittade på Basilikos tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Basilikos? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.