“En upplevelse!”
Omdöme om Basilikos

Basilikos
Rankad som nr 8 av 160 Restauranger i Skiathos Town
Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

Mycket god havsabborre. Bra viner varav merparten grekiska och av hög kvalitet.
Därtill trevlig och snabb service.
Blir nog minst ett besök till i veckan.

Tack Anders P

Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

Hittade denna restaurang sista kvällen. Supergod mat o trevlig personal. Fantastisk god tomatsallad. Här fanns det mycket gott att välja på. Bra vin och ett extra plus för cheesecake vi fick till efterrätt . Denna kommer jag besöka igen nästa år

Tack Gunilla K
Omdömet skrevs 9 september 2017 från mobil enhet

En mycket trevlig restaurang med supef god mat och trevlig personal. Lugnare ställe då man kan njuta av vinet och maten.

Tack Monika E
Omdömet skrevs 6 september 2017

Mysig miljö, fantastiskt god mat, utmärkt service! Vi besökte restaurangen två gånger under vår vecka och hade gärna hunnit med ett besök till där!

Tack Hea75
Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

Tre saker uppskattar jag med en bra resturang. Bra mat. God service och gått bemötande och slutligen en bra vinlista. Basilikos har full poäng på de två första och har ambitionen att fylla vinlistan med lite intressanta alternativ till den traditionell skiathosvinlistan. Krogen ligger nära Anderssons bar, som serverar de bästa drinkarna på ön. Börja där och fortsätt till Basilikos. Ni kommer inte att ångra er.

Tack Sixten P

Resenärer som tittade på Basilikos tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Basilikos? Berätta vad du tyckte!