Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Inger K

Dåligt hotel

1,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs för 4 veckor sedan
Vidrigt hotell.Personal så hemsk,kunde inte spola bajskorvar flöt upp.De kontaktade rörmokare men det gick att göra något det var inte tillräckligt tryck så boka inte detta hotel då får du ingen hjälp för de kan inte hjälpa dig bo med bajskorvar eller drar därifrån snabb
Datum för vistelsen: maj 2024
Tips för att välja rum: Boka ej detta hotel
Resetyp: Reste ensam
2,0 av 5 bubblorStandard
2,0 av 5 bubblorRum
3,0 av 5 bubblorLäge
1,0 av 5 bubblorRenlighet
1,0 av 5 bubblorService
2,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
    2 119 kr
1.4 km från Thymi's Home Hotel
Bar/lounge
Visa fler hotell i Skiathos Town
Omdömet skrevs 14 juli 2022 från mobil enhet

Underbart litet hotell i centrala Skiathos med helt fantastisk personal. Rummen är väldigt bra utrustade med bra sängar samt bra dusch. I köket fanns det till och med kapselmaskin. Hotellet har även en liten pool med bar. Kan varmt rekommendera detta hotell.
Conny o Madelene

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack 1 234 567 734 267
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Min man och jag betalade överpris för ett rum på detta hotell som vi läst var rent och prydligt. När vi kom till hotellet var det både långa svarta hårstrån och små krulliga tjocka hårstrån på lakanen samt långa hårstrån i handfatet. Vi pausade med receptionen som kom och bytte lakan. Efter detta bytte städades rummet inte en gång. Vi satte skylten 'clean my room' på dörren varje dag men inget viken städat förutom att sängen bäddades. En pappersnäsduk låg på badrumsgolvet i fem dagar, hårstrån från förra gäster i duschen och handfatet. Receptionisten frågade oss ca 3-4 ggr/dag om att betala aircondotion trots att kassasystemet ej fungerade och vi erbjudit oss att betala flera gånger. Poolen utanför våran dörr luktade surt och odören spred sig till vårt rum. Jag hoppas att ingen bokar detta hotell som dessutom är till salu på marknaden just nu. Enda positiva med hotellet är läget, inget annat. Fawlty towers är en dröm jämfört med detta skämt.

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack Jessica D
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Underbart läge, underbar personal, fräscha rum, sköna sängar, rena handdukar varje dag!!!! Åker jag tillbaka till Skiathos blir det samma hotell!!!Och det kommer jag att göra till denna vackra ö och underbart gästvänliga människor!!! Sagapo <3

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Carina T
Omdömet skrevs 27 juni 2016

Läget för hotellet är Jättebra, nära till stadens gågata med många affärer ( bra kvalité på klädet och utbud) Många mysiga barer med goda drinkar. Nära till hamnen där man kan sitta och titta på folk. Skall man bo på hotellet skall man bo i rum 9 eller 8 som har störst balkonger. Personalen är serviceinriktad men Hotelldirektören har ej gått en kurs i service. Många rum är små och har ingen balkong. Hotellet har en liten bar men tar bra betalt för ett glas vin. Poolen liten men det går att ta ett kvällsdopp efter sandstrandsdagaran

Rumstips: Välj Rum 8 eller 9 om du vill ha balkong ( Lite större) Rum 5 har stort badrum
Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Anki1966
Omdömet skrevs 16 juni 2016

Läget för detta hotell är verkligen jättebra, nära till stadens gågata med många härliga affärer och goda drinkar. Minus för poolområdet som inte uppfyller förväntningar och beskrivning. Trångt badrum. Personalen serviceinriktad men hotelldirektören inte så tillmötesgående. Få rum med balkong så vill du ha balkong måste du vara tydlig i ditt önskemål.

Datum för vistelsen: juni 2016
1  Tack Ewa1964