“Mixed seafood grill”

Fish Restaurant Old Street
Rankad som nr 15 av 196 Restauranger i Skiathos Town
Prisklass: 112 kr - 2 248 kr
Omdömet skrevs 16 augusti 2023

Den här play är perfekt att äta mixed seafood grill. Du får även 500ml vit vin och tzatziki. Maten är perfekt grillad, mycket smakfull

Datum för besöket: augusti 2023
    • Atmosfär
Tack selwanshalan

Omdömet skrevs 16 juli 2023

Mysig restaurang. Åt grillade räkor inget fel på tillagningen. men det var 5 grillade räkor och en halvpotqtis som var huvudrätt.

Datum för besöket: juli 2023
Tack Helena W
Omdömet skrevs 3 juli 2023 från mobil enhet

Vällagad och god mat. Fantastiskt fin service av personalen. Kan varmt rekommendera denna mysiga och fina restaurang.

Datum för besöket: juli 2023
Tack thomaspM1948AX
Omdömet skrevs 24 maj 2023

”Mixed fish” för två personer var väldigt bra! Det var den bästa maten vi ätit i Skiathos. Dessutom mycket bra service. Rekommenderar!

Datum för besöket: maj 2023
Tack 558johannaw
Omdömet skrevs 24 augusti 2022 från mobil enhet

Underbart gott! Satt ute på gatan och maten var fantastisk. Jag tog bläckfisk och frun räkor. Tog aubergine som förrätt och godaste jag ätit!
Trevlig personal också.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Holger F
Old street, Ιδιοκτήτης på Fish Restaurant Old Street, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2022

Thank you very much 🥂

Resenärer som tittade på Fish Restaurant Old Street tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Fish Restaurant Old Street? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
© 2024 Tripadvisor LLC Med ensamrätt.

Det här är den version av vår webbplats som är riktad till personer som talar i . Om du är bosatt i ett annat land eller en annan region väljer du den lämpliga versionen av Tripadvisor för ditt land eller din region i rullgardinsmenyn.