Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Helt fantastiskt hotell med fantastisk personal. Rummen är fräscha och har utsikt mot havet. Du ligger gott i sängen och hör havets brus vilket är fantastiskt att få vakna till.
Maten är också fantastisk, olika maträtter alla måltider vilket är ett stort plus för detta lilla hotell. Har inget att klaga på allt är bara superbra. Tusen tack för vistelsen och tack all underbar personal för att ni gjort vår vistelse till den bästa!

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Angelica L
Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell direkt vid klapperstensstranden. All-inclusive med ok buffémat. Fräscha rum och bra service, mycket nivåskillnader. Gångavstånd till centrum. Strandstolar 2,50 Euro inkl handduk. Klart vatten - men badskor rekommenderas

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack veronica_erik
Omdömet skrevs 19 juli 2018 från mobil enhet

Vi spenderade en vecka på Samos Bay hotell, tog en sista minuten och betalade halva priset för vår resa. Läget är fantastiskt, balkongerna har en härlig utsikt direkt över havet och solnedgången bakom bergen vidunderlig. Rummen är små men renoverade och välstädade. Badrummet är löjligt litet men även det renoverat och bra städat. Bra service på stranden i anslutning på hotellet och fint klart vatten, nära promenadavstånd in till staden med små affärer och restauranger. Men maten på hotellet är katastrof. Råvaror som från början varit bra förstörs tyvärr av dålig tillagning. Vi åt ute istället och tur nog ligger det en väldigt bra taverna precis bredvid hotellet men genuin grekisk mat.
Inte heller servicen på hotellet når ända fram, vad sägs om ett lite leende?
Om de bara ändrade på maten och förbättrade sin service så skulle hotellet vara kanon!

Datum för vistelsen: juli 2018
2  Tack annahermansson75
Omdömet skrevs 7 juli 2018 från mobil enhet

Älskade detta hotell just på grund av att det är så centralt/rent/ otroligt fint utsikt. Klubbar ligger 5 minuter ifrån promenad. Samos town otroligt nära där alla restauranger/barer finns. Detta var ett perfekt hotell med grymt läge. Personal otroligt trevliga, rummen jätte rena. Vi är jätte nöjda :) strand otroligt fint rent vatten. Dock kostar det 2 euro per solstol medföljer handduk inte alls dyrt tycker vi men så man vet. Om man inte gillar maten så finns det fler restauranger i närheten otroligt billigt. Hotellet har den finaste utsikten och läget enligt oss och det är det viktigaste för oss.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Diana A
Omdömet skrevs 19 augusti 2016 från mobil enhet

Vilken besvikelse detta hotell var. Ett riktigt förvaringsställe för oss som bodde där.
Utsikten är fantastisk och rummen var välstädade men där stannar allt positivt.

Frukosten var bedrövlig. Kom man 30 min innan de stängde var allt i princip slut.
Inlagd frukt! I Grekland. Man häpnar. Jag beställde en omelett. Den gick inte att äta. Det dröp av fett och smakade bara salt.
De spelade så hög musik vid frukostbuffén att man kunde lika gärna vara på ett diskotek.
Hotellet hade en egen bit av den lilla stranden. Där kostade det pengar att hyra hotellets egna stolar. Dessutom var det den enda delen av stranden som var riktigt smutsig.
Oengagerad o ganska sur personal. Jag kan inte rekommendera detta hotell till någon

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack 505kajsas