“Karin o Arne”

Lagos Taverna
Rankad som nr 1 av 22 Restauranger i Almyrida
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Mysig famijedriven taverna snabb service kan rekommendera deras Stifado som var vällagad och smakrik

Datum för besöket: juni 2017
2  Tack Holmberg K

Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Trevlig ägare som ger rekommendationer till dagens bästa mat! Vi följde hans råd och var mycket nöjda och som brukligt på Kreta så bjöds på bakverk med snaps vid betalningen.

Datum för besöket: maj 2017
1  Tack KjellRosengren
Omdömet skrevs 13 augusti 2016 från mobil enhet

God mat och bra service! Mysig restaurang invid berggrunden med "djungelkänsla". Vi tog sex olika förrätter/smårätter, bäst smakade köttbullarna tillsammans med deras goda tzatziki.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Danne666
Omdömet skrevs 7 augusti 2016 från mobil enhet

Mysigt ställe med god mat och bra priser. Personalen gav råd o tips och var inte påflugna eller hade inkastare som många resturanger här på almyrida.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack ddenisefis
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Om du inte måste titta på havet varje kväll när du är i Almyrida (eller andra byarna runt Almyrida), njut av din middag på Lagos. Det är första tavernan du möter när du kommer till Almyrida. Här hittar du riktig grekisk mat. Kolla vad de speciella rätterna är för den dagen och välj en av dem. Deras meny är inte så stor, lite minus, men maten på menyn är utmärkt.

Det är en mycket grön trädgårdstaverna och du sitter under en stort valnötsträd äter din middag, så romantiskt.

Tack MonicaHolmqvist
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original

Resenärer som tittade på Lagos Taverna tittade också på

Almyrida, Chania Prefecture

Besökt Lagos Taverna? Berätta vad du tyckte!