“Indolent”
Omdöme om The Olive Lounge

The Olive Lounge
Rankad som nr 4 av 26 Restauranger i Lourdata
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Familjer med barn, Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Bra restaurang. God mat. Trevlig personal. Lite överskattat och hög beläggning. Vi hade inte bokat bord och hamnade nästan inne i köket utan utsikt.

Datum för besöket: september 2017
Tack Leffe B

Omdömet skrevs 27 maj 2016 från mobil enhet

Men varför sprang all personal mellan borden, så mycket folk var det inte denna kväll i maj, kändes oerhört stressande och drog ner mitt omdöme. Maten var inget att klaga på, god kyckling souvlaki samt spett med svärdfisk och heta räkor.

Datum för besöket: maj 2016
Tack Malique2013
Omdömet skrevs 13 augusti 2015

Bra ställe, bra priser bra mat. Jättetrevlig personal, kan vara värt att boka tidigt, för bästa utsikt

Datum för besöket: augusti 2015
Tack tompus
Omdömet skrevs 25 juni 2015

Maten var god och personalen trevlig. Servicen var snabb fast det var mycket folk och restaurangen verkade populär. En av de bättre restaurangerna i området.

Datum för besöket: juni 2015
Tack HMPR
Omdömet skrevs 29 maj 2014

Mycket trevlig personal, fantastist utsikt och vällagad mat.
Var här 2 gången under semester och båda gångerna var jag och min fru mycket nöjda

Datum för besöket: maj 2014
Tack kyriakosky

Resenärer som tittade på The Olive Lounge tittade också på

Lourdata, Kefalonia

Besökt The Olive Lounge? Berätta vad du tyckte!