“Utsikt över Golden beach”
Omdöme om Vigli

Vigli
Rankad som nr 9 av 18 Restauranger i Golden Beach
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Fantastisk utsikt över Golden beach. Ligger högt så det är ganska många trappsteg upp men utsikten är värd det.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Jonas A

Omdömet skrevs 5 september 2016

God mat med fantastisk utsikt. Trevlig personal. Prova de grekiska specialiteterna så lär du också bli nöjd.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack AnneliR72
Omdömet skrevs 14 oktober 2015

Servicen va bra fastän det va mycket folk på kvällarna.
Våra favorit rätter vart Musselsoppan och pizzorna.
Mysigt och bra musik hadde vi där.
Va den restaurangen vi besökte mest.

Datum för besöket: september 2015
Tack Bettan P
Omdömet skrevs 10 september 2015

Första kvällen gick vi dit utan att beställa bord, fullt. Beställde till dagen efter. Jättefint ställe med mycket god mat

Datum för besöket: september 2015
Tack 17annmarim
Omdömet skrevs 5 september 2013

Högt uppe på en bergsvägg ligger Vigli, Utsikten är fantastisk och det är svårt att få bord om man inte är där i god tid eller bokar i förväg. Mina resekamrater åt lite "finare" mat än jag , och dom var mycket nöjda. Jag åt lite enklare, men var nöjd jag också. Stort utbud på rätter. Bra priser.

Datum för besöket: augusti 2013
Tack Lena K
Cathassos, Owner på Vigli, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2014

Tack för era vänliga recension.

Resenärer som tittade på Vigli tittade också på

Skála Potamiás, Thásos
Golden Beach, Thásos

Golden Beach, Thásos

Besökt Vigli? Berätta vad du tyckte!