Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com81 US$
Tripadvisor81 US$
Travelocity
Priceline81 US$
FindHotel81 US$
Omdömet skrevs 16 december 2021

Jättefint och fräscht boende med trevlig och superhjältar personal! Gångavstånd till allt i Abisko och utsikt över Lapporten. Nära till matbutik. Rekommenderas starkt och kommer definitivt bo här igen nästa resa.

Datum för vistelsen: november 2021
Tack 864emelied
Omdömet skrevs 8 november 2021

Rekommenderar absolut Abisko Guesthouse. Perfekt när man vill uppleva vackra Abisko. Mycket nöjd med boendet som var klart över förväntan. Personalen är mycket trevlig och väldigt hjälpsamma vilket gjorde det möjligt för mig att göra den här resan trots att jag har svårt att röra mig pga funktionsnedsättning.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Restyp: Reste ensam
1  Tack Y6288FMsofiar
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Vi skulle sova en natt och betalade 2200kr för ett rum för fyra. Ett tvåbäddsrum kostade 650 kr! Boendet inövning var trångt med små rum och väldigt litet köksutrymme med trasiga luckor och skeva stekpannor. Sällskapsutrymmet som vi kom åt bestod av tre matbord och en soffa i ett trångt smalt utrymme.
Positivt var att det var rent och fräscht och personalen var trevlig. Men vi hade sparat pengar och bott bättre om vi bott kvar i Kiruna för vår utflykt i Abisko.

Rumstips: Kolla om ni kan boka tvåbäddsrum istället för att boka ett dyrt fyrbäddsrum. Jämför med att bo i Kiruna och att åka dagsturer istället.
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Josustin
Omdömet skrevs 4 maj 2021

Mycket bra Guesthouse som erbjuder alla faciliteter. Välstädade och välventilerade rum, bra sängar, ordentligt utrustat kök, fräscha duschrum och toaletter. Mycket trevlig personal. Rekommenderas varmt! Rummen möjligen lite små och under högsäsong kan det nog bli trångt i kök och sällskapsutrymmen.

Datum för vistelsen: april 2021
Restyp: Reste ensam
Tack annaerman
Omdömet skrevs 22 april 2021

Mycket prisvärt och ligger väldigt nära järnvägsstation samt stora vägen. Vi bodde i egen lägenhet och som innehöll allt väsentligt. Inte högsta standard eller superstädat, men allt man behöver inklusive lugn miljö utan bus!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack akepersson