Omdömet skrevs 21 juli 2020

Prisvärt. Rent och lugnt, fint kök och matsal. Gott om toaletter och duschar - allt i bra skick. Hjälpsam personal. Nära busshållplats och tågstation samt vandringslederna. En butik finns också nära hostellet.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack jpalmu200220
Omdömet skrevs 22 maj 2020

Helt ok till bra med avseende på läge, trevlighet, faciliteter.
Förbättringsområden är städet framför allt i badrumen samt förvaringsmöjligheter för funktions- och outdoor-utrustning. I synnerhet behov av torkmöjligheter och krokar i rummen...

Datum för vistelsen: april 2020
Restyp: Reste ensam
Tack ostawr793796
Omdömet skrevs 5 maj 2020

Lägg till pengar för ett hotell istället om du är svensk och är där med familjen. Är du själv samt vill bara ha tak över huvudet är det ok. Det är nära till matbutik och tåg samt om du vill fiska, det finns parkering. Det var ju Corona tider oxå det får man inte glömma.

Datum för vistelsen: april 2020
Tack obackr577367
Omdömet skrevs 25 mars 2020

Bra val. Mycket bra läge, fint kök och matsal. Rent på toaletter och i dusch. Möjlighet att köra ända fram till dörren vid i-och-urlastning av bilen. Erbjuder utrustning som skor etc till låns. Möjlighet till guidade turer.

Rumstips: välj ett med fönster!
Datum för vistelsen: mars 2020
Tack kwaara992482
Omdömet skrevs 4 mars 2020

Otroligt hjälpsam och trevlig personal. Roliga aktiviteter. Prisvärt.
Väldigt fin utsikt från vår lilla lägenhet.
Sängarna var bra, köket innehöll allt man behövde. Affär med mat i närheten.
Vissa rum är små, så kolla att ni väljer det som passar er. Varma overaller, kängor, mössor och vantar fick man låna under vistelsen.
Abisko är en fantastiskt fin plats att åka till.
Otroligt fin fjällmiljö.

Datum för vistelsen: februari 2020