Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 1 januari 2022 från mobil enhet

Mat i världsklass. Varje maträtt är ett konstverk som överträffar din förväntan både smakmässigt och utseendemässigt. Den kocken kommer att gå långt.

Detta ramas in av fantastiskt serviceinriktad, humoristisk, genuin och trevlig personal. De skapar tillsammans en hemtrevlig atmosfär där man stormtrivs och mår fantastiskt. Den som rekryterat dessa individer har fingertoppskänsla.

Rummen fyller sin funktion. Det är lite kallt, lyhört och enkelt. Men det är av underordnad betydelse. Full pott!

Datum för vistelsen: december 2021
Tack Daydream63078924566
Abisko Mountain Lodge, Hotelldirektör på Abisko Mountain Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2022

Tack så jättemycket!
Vi kan bara hålla med, vår personal är fantastiska och gör ett fantastisk jobb.
Hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs 19 september 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat, grym service och bemötande av personalen. Härlig bastu, nära till vandring rätt upp på fjället mot Lapporten. Små enkla rum som fyller sin funktion dvs att sova i efter dagens tur. Mysiga soffor i lobbyn med kamin att hänga i. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: september 2021
Tack Gunnar S
Abisko Mountain Lodge, Hotelldirektör på Abisko Mountain Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2021

Tack så mycket Gunnar! Hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Trevlig personal, god mat och bra läge men...

Vi bodde i ett av hotellrummen. Standarden på rummen når inte alls upp till vad man betalar. Det var slitet och framförallt väldigt lyhört. Restaurangköket låg i anslutning till rummen och där skramlades, pratades högt och togs ut tomglas till midnatt vilket gjorde det omöjligt att somna. Vi påtalade lyhördheten och det var personalen medvetna om, därför var det extra märkligt att de valde att skramla och prata högt i köket så sent.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack AnnMo21

Tack för dina synpunkter! Hoppas ni hade en bra resa och att vi ses igen!

Omdömet skrevs 25 juni 2021 från mobil enhet

Mycket bra! Bodde i en stuga. Åt på restaurang. Dusch och ständigt varm fräsch bastu fanns 10 meter bort, kändes som att ha den i stugan fast bättre. Myggnät, bra ventilation på natten. Köpte till frukost som var god.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack aaa1974931
Abisko Mountain Lodge, Hotelldirektör på Abisko Mountain Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 30 juni 2021

Ni är varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 1 februari 2021 från mobil enhet

Har haft en mycket trevlig vistelse i Abisko och boendet på Abisko Mountain Lodge var över all förväntan. Jag är super nöjd och glad över valet att bo i ett superior rum som var mycket större och finare än vad jag trodde.
Frukosten var toppen och likaså middagarna som serverades på lodgen. Jag tror vi åt allt på menyn under vistelsen och det fanns inte en rätt som vi inte var nöjda med. Tjejen från Eskilstuna som serverade gjorde middagarna extra mysiga med sitt trevliga och glada sätt. Även kvinnan i receptionen (Minna tror jag hon heter) bör ha beröm för all hjälp vi fick under vår vistelse. Det är sådant som gör att vistelsen blir ”top notch”.
Lodgens kanelbullar rekommenderas att köpa då de är sjukt goda.
Det tar 5 minuter att gå från tågstationen Abisko Östra till boendet och kanske 8 minuter till godisfabriken där man både kan köpa mat och extremt billigt godis.
Kvällspromenader ner till hamnen är nästan ett måste då norrskenet blir fantastiskt vackert mot omgivningen.

Datum för vistelsen: januari 2021
2  Tack Mikemaolmo76
Abisko Mountain Lodge, Hotelldirektör på Abisko Mountain Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2021

Tack så mycket för dom fina orden och jag ska hälsa så mycket från både Sanja och Mina!
Hoppas vi ses snart igen!