Öppet i dag: 08:00 - 17:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Buss från Kiruna till RIksgränsen

Väldigt trevlig bussförare som gjorde det lilla extra och berättade om t.ex. Kirunas flytt under ... läs mer

Petra V
Erik

De var mycket hjälpsamma och fixade en extra transfer till hemresan då vi inte hade några andra ... läs mer

Omdömet skrevs 22 april 2021
erikharrysson
Läs alla 266 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Abisko
från 199,31 US$
från 74,33 US$
från 204,87 US$
från 185,53 US$
Omdömet skrevs 12 maj 2021

Busstransfer från Kiruna flygplats till Riksgränsen: Hårresande dyrt. Försenad buss. Obefintlig information. Ointresserad personal.
En så här dålig produkt kan man bara leverera om konkurrens helt saknas. Vilket också är fallet. Så vi kommer snart tillbaka :-)

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack jocrcu
Omdömet skrevs 22 april 2021

De var mycket hjälpsamma och fixade en extra transfer till hemresan då vi inte hade några andra alternativ

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack erikharrysson
Omdömet skrevs 31 mars 2021

I stort sett bra men lite dålig kommunikation när det blev försening samt vag info om pick up points.
Borde fått sms om detta.

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack PH202103
Omdömet skrevs 13 mars 2021

Man kan inte bo bättre i Abisko än på A. Mountain Lodge, rum 18:)) Personligt bemötande, fantastiskt kök, alla möjligheterna för vinteraktiviteter och unika utflykter (Heliski, Isfiske, hundspann...). Fr o m 12/3 öppnar Naturum igen! Snösäkerhet, ev chans att se Norrskenet. Vad vill man mer.

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack karinochjuergen
Omdömet skrevs 20 januari 2021

Det var lyckat med en kul linbanetur upp för att få se en fantastisk stjärnhimmel och vi hade även turen att få se norrsken trots att det var en aning svagt.
De anställda var mycket serviceinriktade och otroligt hjälpsamma, souvenirerna var onödigt dyra och jag är övertygad om att man skulle sälja mer om man halverade priserna.

Datum för upplevelsen: januari 2021
Tack ceciliaekholm