“Äter inte här igen.”
Omdöme om Restaurang Lodjuret

Restaurang Lodjuret
Rankad som nr 6 av 16 Restauranger i Idre

Jag tog pizza Grövelsjön, rödingen var full med svartpeppar, ja hela pizzan var full med svartpeppar. Den gick knappt att äta. Man får inte lov att misshandla en röding på det sättet. En av den sämsta pizzan jag ätit. Sambon tog Idre Fjäll. Den var något bättre, men renskaven som skulle vara på var ersatt med runda skivor av renkött. Dessutom kalla. Vi har ätit godare och bättre riktig renskavspizza än det här.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Wanderer35998334649

Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

Riktigt god pizza och kebab - hela familjen gillade maten riktigt mycket. Kan varmt rekommendera detta ställe!

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Maps38226794570
Omdömet skrevs 24 september 2020 från mobil enhet

Stannade för lunch på vägen. Typisk dagens lunch restaurang med en dagens, pizzor, hamburgare m.m. Helt okej hamburgertallrik och god pizza med mycket god pizzasallad. Lite sliten inredning, men bra och snabb service. Helt okej.

Datum för besöket: september 2020
Tack Magnus67
Omdömet skrevs 15 februari 2020

Utmärkt mat! Jag och vänner beställer från ofta lodjuret för vi vet att vi alltid kommer att vara nöjda.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Witzell_e
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Glutenintolerant....då brukar man få nöja sig... Döm om min förvåning. Bästa pizzan jag någonsin ätit. Stannar så klart på hemvägen med.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Susan H

Resenärer som tittade på Restaurang Lodjuret tittade också på

Idrefjäll, Dalarnas län

Idre, Dalarnas län

Besökt Restaurang Lodjuret? Berätta vad du tyckte!