“Stannade på vägen”
Omdöme om Restaurang Lodjuret

Restaurang Lodjuret
Rankad som nr 4 av 16 Restauranger i Idre
Omdömet skrevs 24 september 2020 från mobil enhet

Stannade för lunch på vägen. Typisk dagens lunch restaurang med en dagens, pizzor, hamburgare m.m. Helt okej hamburgertallrik och god pizza med mycket god pizzasallad. Lite sliten inredning, men bra och snabb service. Helt okej.

Datum för besöket: september 2020
Tack Magnus67

Omdömet skrevs 15 februari 2020

Utmärkt mat! Jag och vänner beställer från ofta lodjuret för vi vet att vi alltid kommer att vara nöjda.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Witzell_e
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Glutenintolerant....då brukar man få nöja sig... Döm om min förvåning. Bästa pizzan jag någonsin ätit. Stannar så klart på hemvägen med.

Tack Susan H
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Kom ifrån Norge med bil och var jättehungriga
Beställde var sin pizza med dryck och sallad. Trevlig service och pizzorna smakade bra. Mycket folk fast klockan var sen eftermiddag. Vi var nöjda och åkte vidare mot söder dalarna

Tack Göran S
Omdömet skrevs 17 juli 2019 från mobil enhet

Det här är produkten av noll konkurrens, för när det inte finns någon annan restaurang i byn så har folket inget val. Jo, det finns en b&b också men det här stället har störst flaggor. Gillar man halvfabrikat så har man kommit till himmelriket. INGET är hemlagat utom pizzorna och där använder man de absolut billigaste råvarorna som pressad saltrulle som skinka och smaklös "pizzaost" som inte innehåller ost. Vi åt pizza, schnitzel och pasta gorgonzola. Schnitzeln var en sån där färdigpanerad historia med halvfärdigt friterade pommes och färdigköpt béa. Pasta gorgonzola var spaghetti som badade i sås med sån där pressad saltrulle som skinka. Maten är fruktansvärd och man kan tycka att fler skulle reagera eftersom matkunnandet är större idag än på 80-talet och det här stället lever kvar i det åriondet. Idreborna förtjänar bättre!
Den som beslutar sig att öppna restaurang här kan med enkla medel konkurrera ut befintliga aktörer.
Tills dess - ät hemma!

Tack pbedoire

Resenärer som tittade på Restaurang Lodjuret tittade också på

Idrefjäll, Dalarnas län

Idre, Dalarnas län

Besökt Restaurang Lodjuret? Berätta vad du tyckte!