“Snabb pizza i backen”

Lägg till den.
Timmerkojan
Rankad som nr 6 av 15 Restauranger i Idre
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi återkommer till Idre fjäll år efter år för att åka skidor och det är alltid smidigt med lunch i backen. Jag vet inte när restaurangen ändrade sin meny men vi var ledsna att se att de två pizzor som alltid varit våra favoriter inte längre fanns kvar. Priset för maten är högt ca 125kr/ rätt men det är kanske vad man får ge för att få bekvämligheten. Då ingick visserligen kaffe på maten, ett plus för det!
I övrigt var det riktigt snabb service och helt ok mat. Ett bord ute i solen en vacker vinterdag är ju inte fy skam.

Tack Linda B

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Riktigt god pizza. Även den glutenfria var bra. Inte jättetrevlig inredning men ok. Väldigt trevlig och hjälpsam personal, lamporna ovanför borden var dock lite starka. Ceasarsalladen var den bästa min dotter ätit sa hon.

Tack Mathias E
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Vi var där för middag och det var nog inte så vanligt. De flesta svänger in för en snabb lunch i skidbacken eller hämtar hem pizza på kvällen. Maten var bra, men servicen obefintlig. Killen i kassan försökte sälja på oss en öppnad flaska vin, hihi.

Tack Anna E
Omdömet skrevs 16 februari 2018

Resenärer som tittade på Timmerkojan tittade också på

Idre, Dalarnas län

Besökt Timmerkojan? Berätta vad du tyckte!