“Mysigt cafe”
Omdöme om Fäbod cafe

Fäbod cafe
Rankad som nr 6 av 15 Restauranger i Idre
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

I en väldigt gemytlig miljö ligger detta café. Vi brukar alltid försöka få till en fika när vi är i fjällen. Servicen är snabb, personalen vänlig och våfflorna smarriga. En dubbelvåffla med hjortronsylt kostar 150kr och om priset varit något billigare hade caféet helt klart fått bättre betyg av mig.

Tack Linda B

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Var här för att hyra snöskor. Fick ett vänligt och hjälpsamt bemötande, bra instruktioner och tips eftersom jag aldrig använt sådana förut. Kändes som en varm och välkomnande atmosfär. Kan inte säga något om mat/fika eftersom jag inte åt här men våfflorna luktade gott!

Tack Strunt68
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Goda men superdyra våfflor. Dessutom var lokalen väldigt kall och översvämmad av folk vilket gjorde besöket väldigt omysigt. Man kommer ju dit för att värma sig!

Tack Karl P
Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Vi tog en kaka som hela familjen på 4 personer delade på. Den var väldigt stor. Kostade 40kr. Chokladmjölken var god tyckte min son. Kaffe med fri påfyllning kostade 28kr vilket var ett ganska bra pris. Allting är ju dyrt på skidorter oftast. Personalen var trevlig.

Tack Sofie H
Omdömet skrevs 24 januari 2018 från mobil enhet

Vi var där och skulle fika. Priset för två våfflor med sylt 95 kr
Våfflorna som kom ut hade en ledsam klick grädde och sylt som måste ha varit av modell "Coop Extra". Turistfälla är en underdrift. En sak som var bra var den varma chockladen.
Servisen urusel. En grinig gubbe av värsta sorten. Om man ska skjorta upp sina gäster kan man väl kosta på sig ett leende.
ALDRIG MER!

Tack Krister S

Resenärer som tittade på Fäbod cafe tittade också på

Idre, Dalarnas län

Besökt Fäbod cafe? Berätta vad du tyckte!