“God mat och toppenbra service.”
Omdöme om Steakhouse

Steakhouse
Rankad som nr 2 av 17 Restauranger i Gallivare
Omdömet skrevs 17 juli 2023 från mobil enhet

Bra service av en ung servitris. Trevlig, lyhörd och alla rätt i bemötandet av matgäster.
Vi åt varsin löjromstallrik med jättegott hembakt bröd.
Som varmrätter hade vi en något lite för rare grillad renfilé samt en perfekt medium rare grillad entrecôte på 300g.
Till dessert varsin créme brulée, toppad med jordgubbar och en skål hjortronmylta bredvid. Bästa dessert jag ätit!
Totalintryck av kvällen blev en middag i lite högre prisklass men väl värd pengarna. Bra service och god mat.

Tack Torbjörn N

Omdömet skrevs 7 juli 2023

Vi fick vänta 1,5 tim på maten, vilket är helt oacceptabelt. Det är inte okey med så långa väntetider.

1  Tack Pia H
Omdömet skrevs 6 juli 2023

Vi fick snabbt bord trots att vi inte hade bokat det i förväg. Vi blev väl mötta och personalen gjorde sitt bästa för att vi skulle få bra service. Vi hade inga längre väntetider mellan serveringarna. Kvaliteten på maten var bra.
Vi är med andra ord mycket nöjda. Kul att de har personal som inte talar perfekt svenska men som ändå försöker klara sig på det. En eloge för detta.

Tack Eva M
Omdömet skrevs 14 mars 2023 från mobil enhet

Besökte denna resturang förra året och var då glad att det fanns en svensktalande kvinna som var hovmästare eller ansvarig för restaurangen- då de unga kyparna då inte var helt på topp!
I år var det endast engelsk talande personal- inga bekymmer då vi båda tala bra engelska.
Beställde souvaspanna då vi är van och äta vilt och tycker mycket om det!!
Handlar ofta renskav och souvas när vi är på vara resor runt Kiruna och Jokkmokk- och jagar själv vilt- så vi anser oss veta när ett kött är bra slaktat och när det är dåligt tillvara tagit!!
Detta var mycket dåligt slaktat och smakade rent av fruktansvärt illa!!
Påtalade detta till kypare den engelsktalande hovmästaren-
Och till de engelskspråkiga kockarna!!
Som inte tog till sig något!!!
Kan förstå att det går att servera sådant kött - då det fanns många utländska gäster- som inte Vet hur ren ska smaka!!
Sen att ingen förstår —- eller inte vill förstå— ja det är ju en annan sak!!
Nonchalant beteende som Ni säkert kan kosta på Er— då det tyvärr Ej är så många restauranger att konkurrera med på denna ort!!

Datum för besöket: mars 2023
Tack Monica O
Omdömet skrevs 18 februari 2023

Åt middag ikväll och har aldrig varit med tidigare om så otrevlig service. Servitören vi hamnade med för kvällen kastade ned vinglasen på bordet, hade en väldigt otrevlig ton när sällskapet skulle beställa och sedan när jag efter över 1 timmes väntan på maten frågar kring det (då jag ser flertalet sällskap som beställt efter mig ta emot sin mat) får jag tillbaka att vi inte väntat mer än 35 minuter, trots att detta helt klart inte stämmer. Jag har full förståelse för att det finns mycket att göra, och hade han sagt ett enkelt "ursäkta, vi jobbar så gott vi kan på det men det kan dröja en stund till" hade jag varit fullt förstående men att vara rent oartig mot gäster som ändå betalar för en restaurangupplevelse är faktiskt inte okej.
Väldigt synd då maten är god och atmosfären i restaurangen är mysig, men när personalen inte kan basal service blir detta bortkastat.

Datum för besöket: februari 2023
Tack 622elsa_

Resenärer som tittade på Steakhouse tittade också på

Gallivare, Norrbottens län

Besökt Steakhouse? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
© 2024 Tripadvisor LLC Med ensamrätt.

Det här är den version av vår webbplats som är riktad till personer som talar i . Om du är bosatt i ett annat land eller en annan region väljer du den lämpliga versionen av Tripadvisor för ditt land eller din region i rullgardinsmenyn.