“RESANDE”

Alla Tiders Café
Rankad som nr 4 av 17 Restauranger i Gallivare
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 4 augusti 2022 från mobil enhet

God mat. Trevlig inredning. Detta ligger i Kiruna.
Vi åt Hamburgare pommes o korv med mos.
Litet ställe. Tog en stund få beställa.

Datum för besöket: juli 2022
Tack Ingli6263

Omdömet skrevs 12 juni 2022 från mobil enhet

Vi provade Alla tiders café för lunch en solig dag i Gällivare och då kunde vi sitta utomhus och njuta av solen. Mysig lokal även inne i caféet med långbord för stora sällskap och barhäng för kvällen. Lunch- eller fikabeställning görs i kassan. Trevlig personal, snabb service, god mat. Vi åt souvas och kycklingquesadillas, dryck och kaffe ingår i lunchpriset.

Datum för besöket: juni 2022
Tack Sockerkaka
Omdömet skrevs 21 oktober 2020 från mobil enhet

Lugnt och skönt med vällagad mat och väldigt bra service. Efter att ha ätit lunch och middag på diverse restauranger i Gällivare centrum, hittade jag detta guldkorn. Trevlig personal och mysig lokal och mycket bättre mat än vad man kan tro då man hör att det är ett café.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack annaf801
Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Fortfarande bland det bästa stället i Gällivare, deras souvas med gräddsås är oslagbar, ta den med pressad potatis så blir du inte missnöjd.

Datum för besöket: juni 2020
Tack dannepix
Omdömet skrevs 28 november 2019

Ett ställe att besöka för många tillfällen. Öppet från 10.00 till sena kvällen. Vill du fika finns smörgåsar och fikabröd och flera sorters kaffe att tillgå från lunch till kväll. Eller är sugen på lunch eller middag erbjuds det godmat med stor variation. (Kan vara svårt att välja) Eller ta en öl eller ett glas vin, lyssna på musik och se alla tider i världen i en mysig lokal!

Datum för besöket: november 2019
2  Tack Elisabeth73233

Resenärer som tittade på Alla Tiders Café tittade också på

Gallivare, Norrbottens län

Besökt Alla Tiders Café? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
© 2024 Tripadvisor LLC Med ensamrätt.

Det här är den version av vår webbplats som är riktad till personer som talar i . Om du är bosatt i ett annat land eller en annan region väljer du den lämpliga versionen av Tripadvisor för ditt land eller din region i rullgardinsmenyn.