Snaptravel
Orbitz.com
Expedia.com198 US$
CheapTickets198 US$
Omdömet skrevs 15 september 2019 från mobil enhet

Perfekt beläget för att utforska Laponia. Serviceinriktad personal som gärna hjälper till. Enkla och rena rum. Riktigt hög kvalité på maten.
Hit kommer jag definitivt återvända och rekommenderar varmt

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste ensam
Tack NoJofSweden
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Vi bodde på hotelldelen i området, rummen var i minsta laget men i bra skick. Fina råvaror serverades vid frukost och till middag. Vänlig personal och fin lokal med otroliga vyer att titta på och upptäcka. Lite enklare boende än vad jag förväntade mig men ändå nöjd.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 254louiseh
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Rena, fina rum, sköna sängar och enastående natur! Service och bemötande i världsklass. Vi serverades mycket god mat och dryck och hunden fick självklart en stor skål med isvatten. Vilken pärla ute i vildmarken!

Tack annikaspang
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Detta ställe måste besökas. Maten, services och miljön är magnifik. En öl kan vara olika god beroende på var och med vem den dricks. Detta var en av de godaste på länge. Tack till Håkan, Petra, Joakim och resten av personalen. Vi kommer tillbaks.

Tack MMmrres
Omdömet skrevs 20 juli 2019

Mycket enkla rum, hörde grannarnas snarkande- dvs mycket lyhört. Tidig utcheckning (kl 10) och en kort frukost (08-09.30). Tips, gå en utbildning i bemötande och service eller sänk kostnaden (1300 kr/natt för fyra väggar, säng och toalett/dusch). Det enda positiva var frukostutbudet. Välj hellre att tälta.

Tack Ida E