TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Vi bodde på hotelldelen i området, rummen var i minsta laget men i bra skick. Fina råvaror serverades vid frukost och till middag. Vänlig personal och fin lokal med otroliga vyer att titta på och upptäcka. Lite enklare boende än vad jag förväntade mig men ändå nöjd.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack 254louiseh
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Rena, fina rum, sköna sängar och enastående natur! Service och bemötande i världsklass. Vi serverades mycket god mat och dryck och hunden fick självklart en stor skål med isvatten. Vilken pärla ute i vildmarken!

Tack annikaspang
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Detta ställe måste besökas. Maten, services och miljön är magnifik. En öl kan vara olika god beroende på var och med vem den dricks. Detta var en av de godaste på länge. Tack till Håkan, Petra, Joakim och resten av personalen. Vi kommer tillbaks.

Tack MMmrres
Omdömet skrevs 20 juli 2019

Mycket enkla rum, hörde grannarnas snarkande- dvs mycket lyhört. Tidig utcheckning (kl 10) och en kort frukost (08-09.30). Tips, gå en utbildning i bemötande och service eller sänk kostnaden (1300 kr/natt för fyra väggar, säng och toalett/dusch). Det enda positiva var frukostutbudet. Välj hellre att tälta.

Tack Ida E
Omdömet skrevs 18 juli 2019

Personalen är vänlig, middag och frukost håller hög klass. Rummen är mycket enkla och liknar mer vandrarhem. Det är lyhört i korridoren. Sängarna är dock bekväma. Hotellet är inrymt i gamla anläggarbaracker från tiden då kraftverket byggdes. Restaurangen ligger i den ombyggda personalmässen men vackert belägen med fin utsikt. Rätter baserade på lokala råvaror som ren och fisk serveras, även närproducerad öl från Jokkmokk, Ale, IPA, m.m.

Rumstips: Rummen är tämligen likvärdiga, Det finns också familjelägenheter att hyra.
Tack Kjell-Åke A