TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Detta ställe måste besökas. Maten, services och miljön är magnifik. En öl kan vara olika god beroende på var och med vem den dricks. Detta var en av de godaste på länge. Tack till Håkan, Petra, Joakim och resten av personalen. Vi kommer tillbaks.

Tack MMmrres
Omdömet skrevs 20 juli 2019

Mycket enkla rum, hörde grannarnas snarkande- dvs mycket lyhört. Tidig utcheckning (kl 10) och en kort frukost (08-09.30). Tips, gå en utbildning i bemötande och service eller sänk kostnaden (1300 kr/natt för fyra väggar, säng och toalett/dusch). Det enda positiva var frukostutbudet. Välj hellre att tälta.

Tack Ida E
Omdömet skrevs 18 juli 2019

Personalen är vänlig, middag och frukost håller hög klass. Rummen är mycket enkla och liknar mer vandrarhem. Det är lyhört i korridoren. Sängarna är dock bekväma. Hotellet är inrymt i gamla anläggarbaracker från tiden då kraftverket byggdes. Restaurangen ligger i den ombyggda personalmässen men vackert belägen med fin utsikt. Rätter baserade på lokala råvaror som ren och fisk serveras, även närproducerad öl från Jokkmokk, Ale, IPA, m.m.

Rumstips: Rummen är tämligen likvärdiga, Det finns också familjelägenheter att hyra.
Tack Kjell-Åke A
Omdömet skrevs 17 juli 2019

Känns som en arbetsplats och inte som en fjällanläggningarna. Smutsiga rum. Otrevligt bemötande samt maten var för dyr i förhållande till vad man fick. Tacka vet jag salto som levererar bättre service och mat för pengarna

Tack Familjen3
Omdömet skrevs 13 juli 2019

Toppen hotell i storslagen natur. Fina, väl städade rum. Underbar mat. Fantastisk service och personal. Drömlik badtunna och bastu som satt guldkant på semestern. Vart en perfekt start och avslut på en tur på padjelantaleden.

1  Tack Padjelanta2019