Helt återbetalningsbar innan lör 1 juni
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Gunilla N
Ytterby, Sverige

Trevligt hotell med riktigt bra restaurang

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 16 aug. 2023från mobil enhet
Trevligt hotell mitt emot järnvägsstationen. I priset ingår gratis tillgång till Spa och pool och jacuzzi ute på taket, liksom bowling i källaren.

På hotellet finns också en mycket bra restaurang. Verkligen värd en rekommendation. Bra!
Datum för vistelsen: augusti 2023
Resetyp: Reste med vänner
Ser du något problem med det här omdömet?
Pia Nyberg, HotelldirektörGrand Hotel Lapland, svarade på det här omdömet
Svarade 27 mars 2024
Vad roligt att höra att du haft en trevlig vistelse hos oss, välkommen igen!
  • Scandic Hotels
    2 161 kr
    0.0 km från Grand Hotel Lapland
    Visa fler hotell i Gallivare
    Omdömet skrevs 9 november 2022

Snyggt hotell men fy attans så dålig service och bemötande. Åker hellre flera mil än att bo här igen! Självkritik är något som saknas här men bra på att rycka på axlarna kan jag intyga att dom kan.....

Datum för vistelsen: november 2022
    1  Tack Peter A
    Omdömet skrevs 4 oktober 2022 från mobil enhet

Somnade gott, men vid 23 tiden hörde jag dörren klicka och ljuset tändes. Jag är lättväckt och ropade, vem är på mitt rum?! En hotellgäst stod med ytterkläderna på sig och hade sitt handbagage med sig, han bad så mycket om ursäkt och gick iväg. Jag förstod att något blivit fel och att han inte var rätt person att vara arg på. Det var mycket svårt att somna om efter denna incident.

Det värsta var sedan bemötandet i receptionen när jag skulle checka ut och berättade om incidenten. Receptionisten sa att ingen skulle ha bott i det rummet, trots att jag hade nyckelkortet med det rumsnumret. Det är uppenbart att det blivit något fel vid incheckningen, så långt är jag med, men det är inte ok att skuldbelägga mig som gäst! De är ju dem som har checkat in mig i det rummet.

Dessutom sa receptionisten att den andre gästen minsann också blivit förskräckt. Det förstår jag, men jag anklagar inte den gästen utan tycker jag åtminstone kunde ha fått ett erkännande om att detta var mycket beklagligt och en kompensation hade varit på sin plats! Inte ok att förminska min upplevelse av det inträffade.

Näe, detta sköttes på ett mycket dåligt sätt!Mer

Datum för vistelsen: oktober 2022
    1  Tack L6250FCmarias
    Omdömet skrevs 3 september 2022 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med oerhört fräscha rum och superhjälpsam och trevlig personal. Alla bekvämligheter du kan tänka dig behöva och nära till allt annat. Missa inte att besöka restaurangen Steakhouse som ligger i anslutning till hotellet. Grym upplevelse på både hotell och restaurang

Datum för vistelsen: september 2022
    Tack victorbrandt89
    Omdömet skrevs 23 augusti 2022 från mobil enhet

Byggt på att det är dags att rumnen är likvärdiga i standard och komfort, alltså renovera snarast i den mån det är möjligt. Toppklass blandas med en sektion, utav mer 70-80 tal, slitet, bökigt, och ej ens möjligt att mörklägga rummet, med gardinfunktionen.

F ö är är jag ett fan av detta hotell, med Steakhouse parafrött: en rejäl rödingsida, frukosten formidabel samt personalens höga nivå i bemötandet

Datum för vistelsen: augusti 2022
    Tack EnemarJ
    Omdömet skrevs 17 februari 2022 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell, alldeles vid den gamla järnvägsstationen, rummen i den nyare delen jättebra.
    Mycket trevlig reception och foajén med tillgång till mat och dryck.
    Gratis kaffe och The
    Det som drar ned är frukosten- som att äta i en stor idrottshall- kunde vara lite mer ombonad och lite mer tilltalande!!
    Nu mycket kargt- frukosten var väl åt samma håll både varm och kall mat utan större finess

Datum för vistelsen: februari 2022
    Tack Monica O