Kostnadsfri avbokning till den 22-10-11
Priceline93 US$
Travelocity94 US$
Agoda.com93 US$
Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Stannade för en sen lunch och åt kanonfina räkmackor och salami/brie-mackor. Ett fräscht ställe med trevlig personal och dessutom fin utsikt över en intilliggande sjö. Kan varmt rekommenderas på resan till eller från Kiruna.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack C6451WEmariaj
Omdömet skrevs 6 februari 2018 från mobil enhet

Vi kom med husbil och sökte ett eluttag. Kände oss mycket välkomna. Fika o Irish coffe. En utmärkt ställplats med 10 Amp i uttaget. Trevlig restaurang och personal mitt i smällkalla vintern. Flera nätter i sträck med -30 C! Vi kommer säkert hit igen!

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack Brunmalm
Omdömet skrevs 23 juli 2017 från mobil enhet

Jag hade höga förväntningar på detta hotell efter att jag sett bilderna. Tyvärr så levde inte standarden upp till förväntningarna. Rummen var enkla, sängen obekväm och frukosten (som inte ingår) var snål. Jag hade uppfattningen om att det var sjötomt, att man kunde fiska precis vid hotellet, tyvärr gick det inte att ta sig ner till vattnet direkt från hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Martina M
Omdömet skrevs 2 augusti 2016

Vid Kalixälvens norra strand ligger detta. Omgivningen är väldigt lugnt och vackert. Är inte så stort. Men är pittoreskt där den ligger i naturen. Stor parkering är det, en del långtradare och husbilar stannar här.

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack Vandrarens
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 10 oktober 2012

Jag bodde här 4-5 nätter som en del av en organiserad resa, som besökte Ishotellet sista natten. Gruppen av 8 byggde en igloo en dag, (väldigt roligt - min man och jag sov där när det var -17!) vi hade en husky-slädutflykt över natten som var otrolig, gjorde en snöskoterutflykt som också var väldigt rolig och snöskovandring samt isfiske. Alla var väldigt välkomnande, rummen var trevliga och maten superb. Jag kan inte bedöma detta ställe högt nog. Priserna på aktiviteterna var mindre än hälften av vad Ishotellet tog. Vi var en del av den organiserade resan, detta ställe sköter den korta transporten till flygfältet/Ishotellet, men vi skulle enkelt kunnat resa på egen hand. Jag tror hela stället bara tar cirka 20 personer, så det är väldigt mysigt.

1  Tack HXC
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original