“Strandhäng”

20:00
Rankad som nr 19 av 56 Restauranger i Ferragudo
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar

Kanonställe på stranden, trevlig personal och alltid bra mat. Testa gärna sushin, mycket att välja på...

Datum för besöket: maj 2021
Tack 918pellej

Omdömet skrevs 4 september 2020 från mobil enhet

40 min för förrätt. 1 timma TILL inför huvudrätt. Ej ok. Ingen vatten har vi fått heller trots tillsägelse 2 ggr :)

Datum för besöket: september 2020
2  Tack Haroundavid
Omdömet skrevs 24 december 2019 från mobil enhet

Ingen vanlig Beach restaurang! Här bemödar de sig verkligen att göra bra mat och ge bra service. Vi hade promenerat förbi flera gånger och tänkt att det där är en turistfälla som det ser ut som. Men på julafton var det en av få som hade öppet, dessutom med live musik. Musiken var bra, lagom volym, och maten var överraskande bra. Rekommenderar speciellt deras bakade camembert som förrätt. Fin service också, en felaktig kaffeservering åtgärdades smidigt och snabbt.

Datum för besöket: december 2019
Tack tommys975
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

Servitriser som inte har fattat att det är kunden som ska ha god service. Inte läxa upp kunden då man efter 1 TIMMES väntetid på SUSHI talar om att "nu kan vi inte längre".
Att som servitris inte kunna stå för att "vi glömde totalt bort er" utan skylla på att "det är kökets fel" och "vi kan inte göra något" och "ni beställde ju förrätt" (vad det nu har för betydelse).
Och sedan hela vägen till slutet anta en grinig och slängig attityd - NEJ, det passar INTE ALLS.
Jag talade själv med Sushi-chef efter denna fadäs och fick vår sushi på 5 minuter. Servitrisen gjorde inte ens ett försök att rätta upp situationen.

SISTA GÅNGEN på CLUB NAU för min del! URUSELT.
Vill man titta på en vacker havsutsikt kan man sitta gratis varsomhelst på stranden, men vill man gå på fin restutang OCH havsutsikt och SERVICE, rekommederas att VÄLJA ETT ANNAT ett annat ställe inne i FERRAGUDO STAD

Datum för besöket: juli 2019
Tack Lennart S
Omdömet skrevs 15 april 2019 från mobil enhet

Trevligt läge på stranden, goda Hamburgare som är prisvärda men allt är inte så billigt. Mycket folk på söndagar då det är livemusik vill man ha bord efter 17:00 så måste man boka! Fin solnergång utsikt havet och Portimao.

Datum för besöket: april 2019
Tack Resegreven

Resenärer som tittade på Club Nau tittade också på

Ferragudo, Faro District

Besökt Club Nau? Berätta vad du tyckte!