“Födelsedagsmiddag”

M/S Bränna
Boka bord
Bookatable
Rankad som nr 15 av 34 Restauranger i Boden
Beskrivning: Välkommen till M/S Bränna! En plats för att äta gott, dricka gott och må gott. En skön atmosfär blandad med en oslagbar utsikt. Årstiderna ändras, så gör även vi. Men vårt fokus för mat, smak och doft består. Med rätt råvaror, kunskap och personal lagar vi välkomponerade maträtter med inspiration från vår omgivning. Oavsett om du är här för en middag, konferens eller ett skönt häng i vår bar eller nattklubb så är det ganska klart för oss. Det ska vara enkelt att njuta av god mat. En upplevelse. Kom, nu äter vi.
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Fantastiskt god mat i jätte fin miljö. Trevlig service och allt till belåtenhet. Det kommer bli fler besök till denna restaurang och jag hoppas fler gör detsamma

Datum för besöket: februari 2020
Tack annae368

Omdömet skrevs 14 januari 2020 från mobil enhet

Äntligen en restaurang med klass. Snygg inredning, modernt, jätte mysigt. Suverän service och dessutom supergod mat. Vi var ett sällskap på 11 personer, allt fungerade perfekt. Vi tog både förrätt, varmrätt, många olika rätter. Alla var väldigt nöjda. Råbiffen till förrätt, rekommenderas , rödingen därefter helt suverän. Hit kommer vi att gå många gånger. Trevligt ställe att bara ta en drink på. Tack

Datum för besöket: januari 2020
Tack Sagabeata
Omdömet skrevs 27 februari 2020 från mobil enhet

Datum för besöket: februari 2020
sofiasV3153BJ, Marknadsföring på M/S Bränna, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2020

Resenärer som tittade på M/S Bränna tittade också på

Boden, Norrbottens län

Besökt M/S Bränna? Berätta vad du tyckte!