“Inte prisvärt”
Omdöme om Il Bambino pizzaria

Il Bambino pizzaria
Rankad som nr 10 av 14 Restauranger i Roedby
Omdömet skrevs 13 augusti 2016 från mobil enhet

Ok mat men inte mer. Det enda man kan äta är buffé. I och för sig mycket att välja på, men maten var dåligt varm och alldeles för dyrt.

Tack Johanna196909

Omdömet skrevs 13 augusti 2016

Familjepizzorna är stora, samt innehåller generöst med fyllning. Serveringspersonalen är väldigt trevliga och restaurangen är mysig.

Tack Liora O
Omdömet skrevs 9 augusti 2014

Pizzan på take away var god och helt ok i pris (129 DKK) men buffén på kvällen var orimligt dyr (189 DKK/pers) men god.

Tack Neminina
Omdömet skrevs 21 juli 2014

Inte dom bästa pizzorna vi ätit. Pastan var desto godare. Bra att man kan ta take away. På lunchen har dom buffe till en rimlig peng.

Tack Niklas I
Omdömet skrevs 4 juli 2013

Bra familjepizzor inne på Lalandia, lite liten meny, men räcker säkert gott nog åt de flesta. För oss svenskar så motsvarade pizzorna förväntningarna. Väl värt att testa om ni bor på Lalandia. Vi hämtade med pizzorna till stugan.

• Atmosfär
Tack Pontus R

Resenärer som tittade på Il Bambino pizzaria tittade också på

Roedby, Lolland
Roedby, Lolland

Besökt Il Bambino pizzaria? Berätta vad du tyckte!