“Perfekt lunch!”
Omdöme om Club Riva

Club Riva
Rankad som nr 5 av 17 Restauranger i Rungsted
Omdömet skrevs 15 maj 2016

Snabb service och en lagom stor lunchportion i form av en "Stjerneskud" dvs en friterad spätta, räkor, Thousand Island dressing, kokt grön sparris och en klyfta citron.

Tack Sofia S

Omdömet skrevs 3 augusti 2015 från mobil enhet

Vi tog ett glas vin/öl på detta ställe, provade ej maten. Trevlig personal, hyfsade priser och fin miljö i hamnen.

1  Tack Orsimo
Omdömet skrevs 2 augusti 2015 från mobil enhet

Vi tog ett glas vin/öl på detta ställe, provade inte maten. Trevlig personal, hyfsade priser och fin miljö i hamnen. Perfekt ställe att sitta ner en stund och spana på folk!

Tack Simon C
Omdömet skrevs 24 juni 2015

Godkänt men inte mer. Ganska rörigt och stökigt, missade vår huvudrätt. Hygglig mat och service i sin helhet men var lite som en berg och dalbana under kvällen.

1  Tack Hjulatorp
P L, Chef  på Club Riva, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2015

Tak for jeres anmeldelse. Desværre havde vi denne aften en kok der blev syg kl. 1830 og vi havde ikke mulighed for at skaffe en ny. Dette gjorde at vores køkken kom voldsomt bagud og det smittede af på resten af forretningen. Vi er så kede af at vores personale ikke fik orienteret vores gæster og ikke mindst jer om ventetiden. Det er for dårligt og vi beklager så mange gange. Vi har efterfølgende haft en lang evaluering og har bestemt lært noget. Dette er ikke normalen for Riva og vi håber i måske en anden gang har mod på at prøve os af :-) Mange hilsner Philip

Omdömet skrevs 6 juli 2014 från mobil enhet

Katastrof!!! Över 60 minuter väntetid på den beställda maten! Även fel mat levererades!! Nä!! Välj något av de andra ställena på kajen! Här har man inte koll! Men!! Maten var god;))

7  Tack nOppster

Resenärer som tittade på Club Riva tittade också på

Rungsted, Hoersholm Municipality

Besökt Club Riva? Berätta vad du tyckte!