“Prisvärd”
Omdöme om Il Gabbiano

Il Gabbiano
Boka med
Il Gabbiano har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 15 av 17 Restauranger i Rungsted
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs augusti 6 2015 från mobil enhet

Här får du mycket för pengarna. Har fantastiska pizzor. Även lasagne mm. Servicen är så där. Får maten snabbt men sen är set ingen som dukar av och frågar om man vill ha mer. Lite synd för sist tänkte vi ta efterrätt. Det blev kallt och tog sådan tid att vi betalade och gick därifrån istället. Kunde vara med effektiva. Men som sagt helt fantastisk mat.

1  Tack Annika S

Omdömet skrevs juni 12 2015 från mobil enhet

Ett suveränt ställe för en lunch i solen i hamnmiljö. Bra mat för vettigt pris kopplat till läget - vill verkligen rekommendera detta ställe. Valuta för pengarna- och vi valde inte deras pizza ( som ska vara bra) utan deras egna hamburgare som var mycket bra.

1  Tack bannebu
Omdömet skrevs oktober 10 2014

Rungsted är vår favorithamn som seglare. Denna restaurang gör världens godaste pissa med korv. Gott kryddad med underbar deg så där lagom hård. Personalen lite kaxig, jag tror de är lite osäkra.

1  Tack Piddda
Omdömet skrevs juli 30 2014 från mobil enhet

Vi var där en varm sommardag. Personalen var på hugget, fick menyer snabbt. Beställningen gick bra, drickat fick vi in direkt. Efter knappt en kvart hade vi vår mat på bordet. Vi åt två olika kötträtter, båda var väldigt bra. Personalen var trevlig. En restaurang som vi gärna återvänder till.

• Atmosfär
Tack Pluttina111
Omdömet skrevs juli 26 2014 från mobil enhet

Vi har både ätit där och tagit med oss. Super god mat. Har ätit både pizza, lasagne och pastarätter. Personalen kan vara lite förvirrade ibland. Kan verkligen rekommenderas.

Tack Annika S

Resenärer som tittade på Il Gabbiano tittade också på

Vedbaek, Hoersholm Municipality

Besökt Il Gabbiano? Berätta vad du tyckte!