“Nordens bästa sushi?”

Kök: Sushi
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Både jag o sambon har ätit mycket sushi och är något av konnässörer :) men detta är det bästa vi båda haft nöjet avnjuta!

Sån otrolig variation och bredd i menyn, gott tillagat kött samt andra tillbehör. Ett måste för sushiälskare!

Tack Katharina P
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2018

Kære Katharina,

Stort tak, fordi du har har taget dig tid til at skrive en anmeldelse af os.
Vi er meget glade for, at I har haft en dejlig aften hos. Vi giver de flotte ord videre til vores team i restauranten, og håber vi må byde Jer velkommen en anden god gang.

De bedste hilsner
Sticks’n’Sushi

Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Snabb och bra service. Mycket god mat och en enorm meny.
Alla hittar något som passar. Prisnivån helt ok.

Tack Permris
Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Sticks n sushi får ett besök av oss varje år. Det är ett måste. De har du absolut bästa sushin som finns enligt min bedömning. Vi har tidigt med hela vår familj och vänner och vi alltid blivit så nöjda, wow det är oslagbart gott.

Tack kristinvdreep
Omdömet skrevs 4 september 2016 från mobil enhet

Otroligt bra sushi i mysig miljö. Fullspäckad meny men massor att välja på. Något dyrt men väl värt ett besök.

Tack mattiase2013
Omdömet skrevs 27 augusti 2016

Maten i toppklass. Den mest omfattande, exklusiva, fantastiska sushi-meny jag sett. Restaurangen har platser både ute och inne. Trevligt att sitta och titta på båthamnen. Man kan äta där eller ta take-away.

1  Tack sommarosol

Resenärer som tittade på Sticks'n'Sushi tittade också på

Hoersholm, Hoersholm Municipality

Köpenhamn, Zeeland
Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbak Municipality

Besökt Sticks'n'Sushi? Berätta vad du tyckte!