“Lunch”

Kök: Sushi
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Snabb och bra service. Mycket god mat och en enorm meny.
Alla hittar något som passar. Prisnivån helt ok.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Permris

Omdömet skrevs 23 maj 2017 från mobil enhet

Sticks n sushi får ett besök av oss varje år. Det är ett måste. De har du absolut bästa sushin som finns enligt min bedömning. Vi har tidigt med hela vår familj och vänner och vi alltid blivit så nöjda, wow det är oslagbart gott.

Tack kristinvdreep
Omdömet skrevs 4 september 2016 från mobil enhet

Otroligt bra sushi i mysig miljö. Fullspäckad meny men massor att välja på. Något dyrt men väl värt ett besök.

Datum för besöket: september 2016
Tack mattiase2013
Omdömet skrevs 27 augusti 2016

Maten i toppklass. Den mest omfattande, exklusiva, fantastiska sushi-meny jag sett. Restaurangen har platser både ute och inne. Trevligt att sitta och titta på båthamnen. Man kan äta där eller ta take-away.

1  Tack sommarosol
Omdömet skrevs 14 juli 2016 från mobil enhet

Sticks n sushi servar enormt god sushi. Jag åt bland annat den starka misosoppan, den kan jag rekommendera. Snabb och trevlig personal.

Tack katrinek89

Resenärer som tittade på Sticks'n'Sushi tittade också på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbak Municipality
Rungsted, Hoersholm Municipality

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Sticks'n'Sushi? Berätta vad du tyckte!