“Sushi när den är som bäst”
Omdöme om Sticks'n'Sushi

Sticks'n'Sushi
Rankad som nr 1 av 17 Restauranger i Rungsted
Kök: Sushi
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 27 augusti 2016

Maten i toppklass. Den mest omfattande, exklusiva, fantastiska sushi-meny jag sett. Restaurangen har platser både ute och inne. Trevligt att sitta och titta på båthamnen. Man kan äta där eller ta take-away.

Tack sommarosol

Omdömet skrevs 14 juli 2016 från mobil enhet

Sticks n sushi servar enormt god sushi. Jag åt bland annat den starka misosoppan, den kan jag rekommendera. Snabb och trevlig personal.

Tack katrinek89
Omdömet skrevs 13 juli 2016

Maten överensstämmer oftast med menyn och är väldigt tilltalande. Däremot är services urusel. Även om den alltför unga personalen oftast är leende och glad innebär detta inte att de har den rutin som krävs för arbetet.
Vi hade i vårt sällskap en person som var allergisk mot champinjoner vilket mycket tydligt informerades vid beställningen.
Då maten serverades tillfrågades vi om vi önskade en presentation av maten, vilket vi svarade jakande på - tack och lov!!
När maten presenteras så presenteras ven TRE rätter vilka innehöll svamp. När vi påpekade faran med detta blev servitrisen gråtfärdig och försökte ta bort svampen från de bitar som innehöll denna. Dessvärre innebär en svampallergi att man inte kan äta någonting som ens varit i närheten av en svamp.
Nåväl, till slut fick vi ersättning för dessa bitar av maten. Men - senare när vi skulle betala hade även de felaktigt serverade bitarna extra debiterats vår nota. What??
Som om inte detta var nog. Den servitris som hade vårt bord försvann helt och totalt efter denna fadäs. Därefter hade vi ingen som helst service.
Eftersom vi inte fått möjlighet att beställa några efterrätter eller kaffe på maten önskade några av oss att ta med de så kallade "take away coctails" som fanns på menyn i stället för att stanna kvar på stället. Detta tilltalade dock inte personalen som himlade med ögonen och uppförde sig minst sagt omoget.
Att man hanterat allergiproblem med en sådan attityd är oroväckande! En endaste liten smula champignon hade lett till akuta andningsproblem.
Detta är synd, för vi gillar konceptet. Men, vi har även vid tidigare besök haft problem med den alltför unga och orutinerade personalen. Dock inte av denna digniteten!

Tack secret-akka
Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Med vacker utsikt över en hamn med småbåtar väljer du bland en stor mängd smårätter och mellanrätter av utsökt kvalitet. Välj olika små rätter eller ett färdigt paket. Vällagat och bra råvaror. Trevlig personal.

Tack Uhrus
Omdömet skrevs 22 maj 2016

Fantastiskt god mat och härliga drinkar i en läcker miljö. Många varierande smakupplevelser. Provade ett antal smårätter, kan verkligenn rekommenderas.

Tack Bengtsson152
SticksNSushi, Gæsteansvarlig på Sticks'n'Sushi, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2016

Kære Bengtsson,

Du skal have mange tak for dine fine rosende ord. Jeg vil gå videre hermed til teamet i restauranten.

Vi sætter stor pris på, at du ville tage dig tid til at skrive om os.
Du må endelig lægge vejen forbi næste gang du er på besøg i København.

De bedste hilsner,
Rose.

Resenärer som tittade på Sticks'n'Sushi tittade också på

Hoersholm, Hoersholm Municipality
Rungsted, Hoersholm Municipality

Besökt Sticks'n'Sushi? Berätta vad du tyckte!