“Utmärkt service och mat”
Omdöme om No. 22 Bistro

No. 22 Bistro
Boka med
No. 22 Bistro har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 3 av 17 Restauranger i Rungsted
Kök: Danskt
Omdömet skrevs november 6 2016 från mobil enhet

Trevlig restaurant vid bryggan. Vällagat och bra presenterat. Bra fransk bistro. Sköna stolar och bra akustik.

Tack Mikael V

Omdömet skrevs augusti 5 2016 från mobil enhet

Denna restaurang håller högre klass än de andra i hamnen. Vi åt Bouillabaisse och Moules Frites. Och bägge var nöjda. Soppan innehöll lax vilket må vara ett avsteg från oroginalet, men den höjde smaken. Till musslorna serverades handgjorda pommes och aioli. Vi drack en Sancerre till, vinlistan var gedigen. Till efterrätt valde vi friterad Camembert. Till den följde smörstekt bröd och blåbärssylt. När vi till kaffet ville ha konjak så kom servitrisen med flaskorna som fanns att välja på (3) till bordet så att vi kunde dofta oss fram till vårt val. Helt enkelt en supermiddag för under 1500:-

Tack Ville K
Omdömet skrevs maj 15 2016

Vid vårt besök och övernattning i Rungsted ville vi äta nåt gott på pingstaftons kväll. Vi hade inte bokat något men mindes att vi gått förbi en trevlig restaurang tidigare på dagen. Vi chansade på att det skulle finnas plats för två personer utan bokning i förväg. Vi hade tur och fick ett bord direkt. Vi beställde först ett glas cava som förberedde våra gommar för det som komma skulle. Vi beslutade oss för varsin moules frites - utsökta vinkokta musslor med fantastiskt välsmakande potatisfrittar med lagom avvägd vitlöksaoili att doppa dem i. Till detta serverades vi ett glas carbernet souvingnon och en öl. Mycket prisvärt och gott. Servicen var också väldigt bra.

Tack Sofia S
Omdömet skrevs april 14 2016

Mycket trevlig bistro nere i hamnen i Rungsted. Stor bredd på rätterna och vill du inte öppna den stora plånboken så kan du välja rätter från deras klassiker till bra pris. Elegant och bra service.

Tack Pricken67
Omdömet skrevs juli 29 2015 från mobil enhet

Trevlig personal, snabb service, ingen jättestor meny men rödtungan vi fick var kanon med läckra och passande tillbehör. Satt ute under markis och det var skönt trots kalla grader ute...

Tack Johanna R

Resenärer som tittade på No. 22 Bistro tittade också på

Rungsted, Hoersholm Municipality

Besökt No. 22 Bistro? Berätta vad du tyckte!