“God mat och bra service”
Omdöme om TB Grill Room

TB Grill Room
Rankad som nr 19 av 59 Restauranger i Sälen
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Middag
Beskrivning: EN AV LANDETS BÄSTA SUSHIRESTAURANGER Seafood Bar är Sälens första sushirestaurang. Här njuter du av sushi, sashimi, asiatiska smårätter, fisk- och skaldjursrätter på en av landets bästa sushirestauranger. Våra kockar är inspirerade från Asien, främst Japan och Tokyo, och levererar sushi i absolut toppklass. Fantastiska asiatiska smaker som direkt för dig till fjärran länder. Asien genomsyrar hela Seafood Bar; inredning, smaker och dryck, allt ger dig en härlig känsla av Asien. Hos oss i Seafood Bar komponerar du din egen meny eller låter kocken presentera sina favoriter. Vi erbjuder också ett välsorterat öl, vin och sakéutbud.
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

God mat och bra service. Vi åt på den sena sittningen. Finfin entrecôte och helt ok burgare. Lite fler ljudabsorbenter hade gjort susen.

Tack 901moonboy

Omdömet skrevs 10 februari 2020 från mobil enhet

Restaurangen ligger inne i Högfjällsanläggningen. Haft delade åsikter om den, men tycker överlag att den har varit bra. Trevlig personal, jättegoda köttbullar, tyvärr serverar de ingen cava, bara äkta champagne. Trist för alla kanske inte tar sig råd till det.

Tack TheQueenNr1
Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

Vårt andra besök på två månader. Servicen spretar. Glömmer bestick, känns osäkert. Håller inte måttet i jämförelse med er marknadsföring och priser. Supergod patanegra upplagd på sämsta sätt. Torsken och surf’n turf rekommenderas på menyn. Men stort hål i service.

Tack lollostapel
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Pilgrimsmusslorna var överkokta och kalla, köppommes av låg kvalitet. Man kan önska mer av denna restaurang till denna prisnivån.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack Nils W
Omdömet skrevs 1 januari 2020 från mobil enhet

Vi läste tidigare recensioner men bestämde oss ändå att prova restaurangen men tyvärr efter över en och en halv timme väntat vi fortfarande på maten trots att restaurangen är inte fullt.
Hungern börjar nu avta!

Datum för besöket: januari 2020
Tack D2746IEandyl
Sälens H, Informationsansvarig på TB Grill Room, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2020

Hej och tack för er feedback! Jag pratade med Restaurangchefen och hörde att ni hade fått kompensation på att ni fick vänta så länge och att ni var nöjda när ni gick :) Hoppas ni gillade maten och fick en bra upplevelse trots en mindre bra start!

Resenärer som tittade på TB Grill Room tittade också på

Sälen, Dalarnas län

Besökt TB Grill Room? Berätta vad du tyckte!