“Middag”
Omdöme om Olarsgården

Olarsgården
Rankad som nr 9 av 56 Restauranger i Sälen
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vällagad mat men inte spännande eller innovativt, tycker att det var klart bättre förra året! Trevlig personal men inte speciellt kunniga.
En besvikelse.

Tack Tina T

Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

En fantastiskt god middag! Wow! Vi åt fjällröding, kammussla med dillpicklad gurka, risotto och raggmunk. Allt tipp topp! Trevlig personal, gemytligt, rekommederas!

1  Tack Oscar W
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var ett gäng på 9 grabbar som var och åt på Olarsgården. Vi åt alla en fantastisk Trattkantarellsoppa där svampen var plockad i Sälen. Sedan åt vi en underbart god och smakrik Fjällöring. Det här stället kan ja verkligen rekommendera men gå inte dit och tyck att det är dyrt, det är gott.

2  Tack KjLar
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Spännande och fjällig meny med bra dryckesutbud. Väldigt trevlig inredning och dukning.

Bra personal!

Tack Mer P
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Riktigt bra mat med fräscha råvaror. Fin service med presentation av maten. Bra vinlista. Hade det funnits ett redig köttbit så hade det blivit 5 stjärnor.

Tack Enochenhalv

Resenärer som tittade på Olarsgården tittade också på

Sälen, Dalarnas län

Besökt Olarsgården? Berätta vad du tyckte!