“Fåglarna har lämnat boet ”
Omdöme om Fågelboet

Fågelboet
Rankad som nr 7 av 56 Restauranger i Sälen
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

En god fondue till middag efter en hård dag i backen väldig varm och trevlig personal.
Blev så mätt att jag rullade i uppförsbacken hem.

Datum för besöket: april 2018
Tack tompa1981

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vid Sälfjällstorget ligger en mycket gammal byggnad som sedan många år är Fågelboet och prisad av White Guide. En syltvåffla eller fina lyxvåfflan med räkor och rom är numera en lunchklassiker som förgyller vårt sportlov.

Datum för besöket: mars 2018
Tack KnBank
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Härlig stuga i närheten av sälfjällstorget. Mycket goda våfflor. Testa gärna denne äpple och kanel. Trevlig personal!

Datum för besöket: mars 2018
Tack sealla
Jonde T, Ägare på Fågelboet , svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Vi tackar för det fina omdömet! kom snart igen och prova gärna Fågelboet på kvällen.

Omdömet skrevs 28 januari 2018 från mobil enhet

Ox- och älgfilé av hög dalakvalité med goda såser, potatisgratäng samt lite grönt till var en fin fondue-afton. Liten restaurang med personlig service. Hjortronparfait smakade bra. Rekommenderas!

Datum för besöket: januari 2018
Tack 421arnee
Omdömet skrevs 24 januari 2018 från mobil enhet

Stort och mysigt stället med bra läge i Lindvallen. Trevligt med våffelstugan vägg i vägg. Bra ytor som passar stora sällskap utan att det känns trångt.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Kutte82

Resenärer som tittade på Fågelboet tittade också på

Sälen, Dalarnas län

Besökt Fågelboet ? Berätta vad du tyckte!