“genuint timmerhus charmigt”

Rankad som nr 7 av 56 Restauranger i Sälen
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Våfflor med hjortron o grädde smakade perfekt och en mycket god men liten kaffe latte. Serverar vfåfflor med löjrom och andra matiga pålägg. fondue afton med buljongkokta köttbitar. trevlig personlig personal

Tack J-O A

Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande och bra mat! Mysig atmosfär med öppen eld och sköna soffor! Kommer tillbaka för fonduemiddag!

Tack Reseguru
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Åt fondue på ren och oxfilé, även det vegetariska i sällskapet. Började med aluminium och pappersrester i det nybakade brödet. Vid påpekande möttes vi av ett "oj", och fick sedan påminna om att vi önskade nytt bröd. Ingen ursäkt. Köttet och miljön var väldigt bra. Tillbehören var ganska mediokra. Lite krut kunde man ordna på det vegetariska alternativet, olika grönsaker, quorn eller liknande. Snabb och bra service förutom vid brödincidenten.

Tack Björn H
Omdömet skrevs 29 mars 2017 från mobil enhet

Snabb våffellunch med bra service. Mycket att välja på, men lite dyrare än motsvarande i backen. Frasiga och goda.

Tack Issies_mamma
Omdömet skrevs 26 mars 2017 från mobil enhet

Ett besök på Fågelboet i Sälen efter en dag i skidbacken hör till höjdarna under veckan. Smaskiga våfflor och underbart god varm choklad med vispgrädde. Allt i en av Sälens älsta byggnader, det vill säga en upplevelse i sig.

Tack stenerikn2017

Resenärer som tittade på Fågelboet tittade också på

Sälen, Dalarnas län

Besökt Fågelboet ? Berätta vad du tyckte!