“Inte bara ros”

Rankad som nr 7 av 56 Restauranger i Sälen
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Åt fondue på ren och oxfilé, även det vegetariska i sällskapet. Började med aluminium och pappersrester i det nybakade brödet. Vid påpekande möttes vi av ett "oj", och fick sedan påminna om att vi önskade nytt bröd. Ingen ursäkt. Köttet och miljön var väldigt bra. Tillbehören var ganska mediokra. Lite krut kunde man ordna på det vegetariska alternativet, olika grönsaker, quorn eller liknande. Snabb och bra service förutom vid brödincidenten.

Datum för besöket: april 2017
Tack Björn H

Omdömet skrevs 29 mars 2017 från mobil enhet

Snabb våffellunch med bra service. Mycket att välja på, men lite dyrare än motsvarande i backen. Frasiga och goda.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Issies_mamma
Omdömet skrevs 26 mars 2017 från mobil enhet

Ett besök på Fågelboet i Sälen efter en dag i skidbacken hör till höjdarna under veckan. Smaskiga våfflor och underbart god varm choklad med vispgrädde. Allt i en av Sälens älsta byggnader, det vill säga en upplevelse i sig.

Datum för besöket: mars 2017
Tack stenerikn2017
Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Härligt och mysigt ställe.
Kan bara rekommendera det då vi bara stannade en kort stund. Fin utsikt och väl värt ett besök.

Datum för besöket: januari 2017
Tack rickardp2014
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Tack för goda våfflor och mysig miljö. Gammal miljö med öppenspis gör att vistelsen känns som att åka tillbaka i tiden.

Datum för besöket: december 2016
Tack Telia F

Resenärer som tittade på Fågelboet tittade också på

Sälen, Dalarnas län

Besökt Fågelboet ? Berätta vad du tyckte!