“Mysigt ”

Rankad som nr 7 av 56 Restauranger i Sälen
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 29 mars 2017 från mobil enhet

Snabb våffellunch med bra service. Mycket att välja på, men lite dyrare än motsvarande i backen. Frasiga och goda.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Issies_mamma

Omdömet skrevs 26 mars 2017 från mobil enhet

Ett besök på Fågelboet i Sälen efter en dag i skidbacken hör till höjdarna under veckan. Smaskiga våfflor och underbart god varm choklad med vispgrädde. Allt i en av Sälens älsta byggnader, det vill säga en upplevelse i sig.

Datum för besöket: mars 2017
Tack stenerikn2017
Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Härligt och mysigt ställe.
Kan bara rekommendera det då vi bara stannade en kort stund. Fin utsikt och väl värt ett besök.

Datum för besöket: januari 2017
Tack rickardp2014
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Tack för goda våfflor och mysig miljö. Gammal miljö med öppenspis gör att vistelsen känns som att åka tillbaka i tiden.

Datum för besöket: december 2016
Tack Telia F
Omdömet skrevs 20 december 2016

Mycket mysigt våffelställe, inredningen och miljön var toppen. Våfflorna smakade underbart!
Kan rekommenderas!

Datum för besöket: december 2016
Tack 110lenal

Resenärer som tittade på Fågelboet tittade också på

Sälen, Dalarnas län

Besökt Fågelboet ? Berätta vad du tyckte!