“Ett rustikt och bra ställe”
Omdöme om Gustav Grill & Bar

Gustav Grill & Bar
Rankad som nr 5 av 59 Restauranger i Sälen
Kök: Österrikiskt, Steakhouse, Skandinaviskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Ett rustikt och bra ställe som var fullbokat när vi kom dit och hänvisades till ett bord i baren. Vi beställde deras Cheeseburgare. Den var god och smakrik, speciellt den karamelliserade löken och god BBQ såsen. Men den var ”kall” dvs inte så varm som vi förväntade. Vi var alldeles för hungrigare att skicka ut den. I servisen fanns som tur var Cissi och hennes syster som fixade det hela på mycket professionellt och snabbt sätt. Ni räddade kvällen och ett bra betyg. Snyggt teamwork!

Tack MLarsson31

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Har varit många gånger på Gustav grill och bar genom åren och vi har aldrig blivit besvikna! Vacker och mysig miljö, otroligt trevlig och serviceinriktad personal och mycket god mat! Kan varmt rekommenderas!!!

Tack Jenny L
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Vi åt två st cheeseburgare som var katastrof. Torr och noll smak. Har man dessutom mage att ta 210 sek styck känns det som ett rån.

Tack 77magnusm
Omdömet skrevs 18 juli 2020

Lite stökigt och skränigt i lokalen men otroligt trevig personal som serverade. Maten var jättegod och fint tillagad, rikligt men ganska dyra priser om man inte väljer Fish and chips och hamburgare.

Tack mimsan1
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Är imponerad över den fina servicen vi fick på detta ställe! Men kanske mer imponerad över deras sätt att tänka om kring en grillbuffé som nu I Corona-tider istället serveras vid bordet. Så otroligt gott och ett koncept som är värt att behålla även efter Corona!

Tack Kajsa H

Resenärer som tittade på Gustav Grill & Bar tittade också på

Sälen, Dalarnas län

Besökt Gustav Grill & Bar? Berätta vad du tyckte!