“Personalen bra maten kass”
Omdöme om Gustav Grill & Bar

Gustav Grill & Bar
Rankad som nr 5 av 56 Restauranger i Sälen
Kök: Österrikiskt, Steakhouse, Skandinaviskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 1 april 2018

Vi fick in mat vi uttryckligen bett att inte få, och en av rätterna var oätlig, torr, kall och trist. Trots personalens omtanke så räcker inte betyget längre än till en 2:a. Tyvärr måste vi säga, som varit besökare varje gång vi besökt Sälen. Nu får vi hitta en annan restaurang.

Tack SusanneH2115

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

Torrt kött och dyra priser, långt ifrån prisvärt. Absolut inte värt att betala, sök er någon annanstans.

Tack Johannes B
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Åt mat på Gustav Grill &Bar i förbindelse med en arbetsresa. Vårt sällskap hade förbeställt mat. Jag tor Ryggbiff, fantastiskt god köttbit och jag var verkligen nöjd. De flesta ut sällskapet åt Tariaki Ribs. Något som verkligen föll i smaken. Generösa portioner. Återkommer mer än gärna fler gånger.

Tack Sandvinho
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Gick att boka samma kväll men då tidig slot. Bra meny med klassiskt erbjudande. Bra barnmeny. Trevlig miljö och uppmärksam personal.

Tack sealla
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Mycket god och vällagad lunch. Rejäla portioner. Servitören var mycket uppmärksam, trevlig och hjälpsam.

Tack Pesahla71

Resenärer som tittade på Gustav Grill & Bar tittade också på

Sälen, Dalarnas län

Besökt Gustav Grill & Bar? Berätta vad du tyckte!