Bli belönad med One Key
eDreams
Ida W
Vandring
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 18 okt. 2020
Trevligt bemötande av personal! Bra läge med många vandringsmöjligheter! Serviceinriktat🤩 Under lördagen vandrade vi 2 mil och erbjöds skjuts till starten. Där ifrån vandrade vi en härlig led tillbaka till vandrarhemmet! Möts av en brasa🔥❤️
Datum för vistelsen: oktober 2020Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
Tripadvisor
    41.1 km från Sälens Vandrarhem
    Restaurang
    Visa fler hotell i Sälen
    Omdömet skrevs 19 juli 2017

Sälens vandrarhem är ett enkelt men mycket vackert ställe att bo bå om man kommit till fjällen för att vandra som vi gjorde. Det har vad man behöver och lite till som t.ex. bastu.
    Mark, som var den som ägde och skötte stället var en väldigt trevlig och hjälpsam man som alltid ställde upp och gav oss goda råd. Han skjutsade även ut oss till vandringslederna

Datum för vistelsen: juli 2017
    2  Tack Rune Å
    Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Ett rymligt rum för sex personer som var rent och snyggt och dessutom med vacker skogsutsikt genom fönstret mötte oss. Första dagen fick vi utkörning till fantastisk vandringsled, vilken service! Välutrustat kök och spelhörna.

Datum för vistelsen: juli 2017
    Tack Go384392
    Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt vandrarhem med rimligt avstånd till flera olika skidanläggningar. Vi valde att köra till Trysil vilket tog ungefär 45 min. Närmsta anläggning är Stöten ca 10-15 min bilfärd bort.
    Vi hade ett stort rum med egen toalett på rummet och dusch i korridoren. Standarden är enkel, som det brukar vara på vandrarhem, men sängarna var sköna och allt var rent och snyggt.
    Det finns rymliga och trevliga gemenskaphetsutrymmen. Vi var ett sällskap på nio personer och vi kunde utan problem sitta tillsammans allihopa i matsalen.

Datum för vistelsen: april 2017
    Tack nergyn
    Omdömet skrevs 26 januari 2017

Jag var där själv fyra nätter första veckan i januari, på dagarna åkte jag bort till Sälens längdskidspår, lunchade någonstans och efter eftermiddagens skidpass var det skönt att komma tillbaks runt kl 16 för att duscha, vila och laga middag. Mark som driver vandrar hemmet kommer alltid med tips på skidspår och stämmer av på kvällen. Jag har nu varit där fem gånger under jan & mars och stormtrivs, antingen sitter man och pratar framför brasan på kvällen eller så sjunker man ner med sin dator i en soffa i den stora allmänna delen.

Rumstips: Wifi funkar närmast receptionen. Boka gärna bastun, den ger guldkant.
    Datum för vistelsen: januari 2017
    • Restyp: Reste ensam
    Tack Johan H
    Omdömet skrevs 26 december 2016

Bra rum med sköna sängar, rent och trevligt. Vi ( 10 vuxna och 6 barn ) firade Julaftonen med öppen spis, bastubad, julgran, julbord, julklappar och tomte . Bra gemensamma ytor för samvaro. Vi bodde mitt i naturskönt område, nära till Sälen och Trysil i Norge. Här finns det mesta, bra med 2 kök och mycket porslin. Enkel med funktionell standard. Ett bemötande av Mark i världsklass och service utöver vad man förväntar sig. Hit kommer vi säkert gärna igen.

Rumstips: Boka rum med egen toalett är bra om man behöver gå ofta.
    Datum för vistelsen: december 2016
    Tack Granen62