Vio.com
Travelocity318 US$
Orbitz.com318 US$
Omdömet skrevs 25 december 2021 från mobil enhet

Första intrycket när man kommer ner till julbordet var magiskt men man får verkligen julkänslan . Tack !

Med dom nya restriktionerna så gjorde köket så gott dom kunde .
Stor eloge till våra servitris IDA ! !Du är rätt tjej på rätt plats

Tack för den här julen

Datum för vistelsen: december 2021
Tack 591pietera
Omdömet skrevs 4 december 2021 från mobil enhet

Besökte hotellet för att ta en drink i pianobaren men krävdes att betala inträdde 250 kr/person i lobbyn för att komma upp till pianobaren. Datumer var 4 december, dvs helgen innan säsongen ”öppnar” och väldigt lite folk på fjället, ändå släppte de inte hotellet in oss utan att vi betalade inträdde för att besöka pianobaren. Katastrof kan jag tycka då vakterna stod och rullade tummarna. Märk väl att ja har varit uppe på fjället och i Sälen i ca 15 år i rad och aldrig blivit bemött på detta sättet på hotellet. Storhetsvansinne är vad det är!

Datum för vistelsen: december 2021
Tack Casparson
Omdömet skrevs 29 november 2021

Hej!
Har nu läst flera omdömen med väldig kritik mot hotellets personal. Låter som skandal.
Hotellets svar är otroligt nonchalant. Hur kan detta få fortgå? Tragiskt….: )
Stackars hotellägare med så dålig personal. Servicen är ALLT på en semester.
Lycka till!!

Datum för vistelsen: november 2021
Tack Camper489735
Omdömet skrevs 19 november 2021 från mobil enhet

Nästan overkligt svultsligt, en restaurang ser ut som pastich från Dubai, nästa förflyttar dig till Idaho... Har du varit här innan renoveringen är du tacksam för alla uppgraderingar. Den fula fasaden är dock på plats. Middagen recenserar vi en annan gång.

Datum för vistelsen: november 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack Phayao13
Omdömet skrevs 27 augusti 2021

Slitet. Sämsta frukost vi någonsin upplevt och detta påpekades. Ingen respekt för corona. Frukostbuffé som var väldigt trångt o ta av. Måste ha bil för att ta sig någonstans. Mycket dyr middag för det man fick.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack crocker-sc