Kostnadsfri avbokning till den 23-02-09
Priceline232 US$
Travelocity233 US$
eDreams232 US$
Omdömet skrevs 5 augusti 2022 från mobil enhet

Personalen är oerhört duktiga och snabba, de vet innan du vet det, vad du vill ha. Vi är hör för andra gången, och både vi och vår hund känner oss varmt välkomna överallt! Kocken och servicen pysslar om både oss och hunden. Rummet är kanon, med aningen mjuka sängar, i övrigt inget att klaga på. Frukosten har allt man behöver, och på efterfrågan kan man få packa med sig frukost som lunch innan man går ut på tur. Vi kommer tillbaka nästa år!

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Anna B
Omdömet skrevs 22 april 2022

Mycket trevlig personal och bra mat i restaurangen. Skön säng, dusch och toalett var separerade. Fanns laddstolpar för elbilar. Gott om parkeringsplatser på baksidan med ingång därifrån. Intressanta foton på väggarna.

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack Wilhelm602
Omdömet skrevs 14 mars 2022 från mobil enhet

Mysigt litet hotell med knuttimrade väggar och trevlig inredning. Rummet var ganska litet och lyhört mellan rummen. Speciellt från rummet ovanför varifrån jag kunde höra varje steg mm. I övrigt var allt bra. Trevlig personal och bra restaurang där jag åt middag.

Datum för vistelsen: mars 2022
Restyp: Reste ensam
Tack carlhenrikp
Omdömet skrevs 22 februari 2022 från mobil enhet

Mysigt hotell med fjällkänsla. Serviceinriktad och trevlig personal. Nära både backe och längdskidspår. Även nära till Sälfjällstorget med dess utbud. God mat, både frukost och middag. Parkering utanför hotellet. Vi är supernöjda och kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack T7207SOsaras
Omdömet skrevs 30 december 2021

Restaurang med mycket god mat men riktigt dålig service. Lång väntetid mellan förrätt och varmrätt (1,5 tim). När den väl kom var den inte varm. Inget intresse från serveringspersonal om ev mer dryck, dessert osv.
Oengagerad och oerfarenhet märks väldigt väl......

Datum för vistelsen: december 2021
Tack leidefeldt