“Läs innan du äter”
Omdöme om Jacks BBQ Shack

Jacks BBQ Shack
Rankad som nr 12 av 59 Restauranger i Sälen
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Jag och en vän besökte jack's under sportlovet och det var under all kritik. Stämmningen var dålig från start och allt kött var genomtorrt. För att avsluta kvällen fick vi notan på 650kr per person för enbart buffen, ett pris som inte presenterades någonstans i resturangen, av uppenbara skäl. Vi hade båda hellre tagit en trip till BK och druckit bort resten! Mvh

Datum för besöket: februari 2020
Tack Maax95
hogfjallshotell, Marknadsföring på Jacks BBQ Shack, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2020

Hej Max! Vad tråkigt att ni upplevde besöket i vår restaurang så! Hopas ni hade en mysig vistelse i Sälen annars!

Omdömet skrevs 17 januari 2020

Var här för ca 10 år sedan och åt en underbar
middag på andra våningen, där man stekte sin
mat på täljsten.
Denna gång blev vi bjudna på varm äpplemust,
även med rom där de glömde säga att det var
mot ett tillägg som upprörde många!
Lite olika härliga tilltugg i utemiljö, innan man
gick in.
Kycklingvingar, jättegoda, serverade på papperstallrikar.
En rolig grej var att vi fick svarta handskar och sugrör
i drinken för att inte söla ner oss.
Buffén, som helt igenom var rökig, långkok och svart
var smaklös!! Saknade en fräsch grönsallad till.
En hemmakomponerad äpplekaka, som ett barn
hade kunnat göra!!
Från att ha varit på Onkel Jean dagen innan och
TB dagen efter, förstår jag inte att Högfjällshotellet
kan erbjuda detta!
De kan mycket bättre!

Datum för besöket: januari 2020
Tack Kerstin E
Omdömet skrevs 18 december 2019

Den ultimata matupplevelsen för dig som gillar kött. Ett riktigt hillbilly hak, fick till och med gummihandskar att äta med om man tröttnat på kniv&gaffel.
One of the kind. Rekommenderas verkligen

Datum för besöket: december 2019
1  Tack Jsr116
Omdömet skrevs 17 december 2019

Magiskt stället med personlig service och rätt attityd. Upplevelse i världsklass, oförglömlig känslan

Datum för besöket: december 2019
Tack IljaG24
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Hur kan ni bara skicka bekräftelse på bokning när ni inte har öppet. Under all kritik. Detta är inte okej. Gammlegården kom till undsättning med alltid lika god mat och Trevlig personal. Se över ert bokningssystem.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack Peter-Liz_Ahlquist

Resenärer som tittade på Jacks BBQ Shack tittade också på

Sälen, Dalarnas län

Besökt Jacks BBQ Shack? Berätta vad du tyckte!