Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com228 US$
Priceline229 US$
Travelocity228 US$
eDreams229 US$
ZenHotels.com235 US$
Omdömet skrevs 27 mars 2022 från mobil enhet

Jag och min kille åt middag i deras restaurang, ”Winter”. Otroligt trevlig och varm miljö. Maten var fantastisk! Jag är vegetarian sen lång tid tillbaka, och har aldrig fått bättre vegetariskt. Trevlig, avslappnad personal dessutom. Toppbetyg!

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack Departure64339384710
Omdömet skrevs 1 mars 2022 från mobil enhet

Hotellet har absolut allt vad man kan begära. Närhet till backar, enkel parkering och närhet till Sälfjällstorget. Sängarna jättesköna och frukosten kanon!
Varför då inte 5 plus? Ja, vi vet att det var under sportlovet och Vasaloppsveckan men 3800 kr/natt med en extrasäng, då krävs det något superspeciellt för en 5:a.

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack mattsj2015
Omdömet skrevs 14 februari 2022

Man får riktig "myskänsla" när man checkar in på Hotel Bugelhof. Noggrant utarbetat koncept, allt från rummen, restaurang Winter och den mysiga loungebaren och man känner verkligen att man är på ett fjällhotell. Kan varmt rekommendera ett besök i restaurangen. Vi har fått fantasktiskt bemötande av Moa, Mats, Adam, Joel, Linus, Fritjof, Tommy, Thea, Cornelia med flera, vilket team!

Längtar redan till nästa besök.

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack 578katarinaf
Omdömet skrevs 27 december 2021

Jag har bott på detta hotell flera gånger och jag är oerhört nöjd med varje vistelse och i synnerhet läget på hotellet. Det är bara att knäppa på sig skidorna och ge sig ut i backen, samma sak när det gäller att ta sig hem.
Ett stort plus är skidförvaringen dom har med ett skåp till varje rum. Hotellet har et bra spa som jag valt att nyttja några gånger när man kommer hem kall i från skidbacken. Hela hotellet är väldigt mysigt och trivsamt.
I år när jag och en kompis var där i december och hade med oss varsitt barn så jobbade en tjej som heter Tea där. Vilken klippa! Hon var så serviceinriktad och löste varm choklad till barnen och lät fixade kritor och pennor när vi vuxna åt middag. Apropå middag så är det bra mat och trevlig restaurang på hotellet och när jag bor på hotellet så brukar jag äta där i princip varje kväll.

Det finns laddare för elbil. Enda minuset är att det skulle behövas lite starkare belysning på rummen tex när man packar eller letar efter något. Fokus har nog vart på att belysningen skall vara mysig vilket den är och jag gillar men letar man efter något kan det vara jobbigt. Jag kommer att besöka detta hotellet många gånger igen!

Datum för vistelsen: december 2021
2  Tack Niclas H
Omdömet skrevs 15 februari 2021 från mobil enhet

Väldigt mysigt hotell och fantastisk personal. Framförallt i receptionen! Rummet var som man förväntat sig och som det såg ut på bilderna.

Vi gick även på spat och det var bra. Vi åt middag på hotellet och tyvärr var hummersoppan alldeles för salt. Ren Rydberg var kall. Efterrätterna och vinerna var jättebra men tyvärr drog maten ner betyget.

Datum för vistelsen: februari 2021
1  Tack Maja H