Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Hotel Bugelhof är ett ställe jag gärna kommer tillbaka till. Trevligt!
Trevliga rum, trevlig restaurang, trevlig lounge och trevlig frukost... och trevlig personal. Extra plus för Lounge! Men tänk på att det går transfer buss till flygplatsen! Sälen Taxi tar 850 kr. Bussen kostar 250 kr.

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack 430frede
Omdömet skrevs 2 januari 2020 från mobil enhet

Mycket bra mat och bra service för både vuxna och barn. Mysig lounge på övervåningen. Rekommenderas varmt. Vi åt röding, kalvschnitzel, hamburgare, barnhamburgare. Goda drycker. Personalen var rolig och hjälpsamma.

Datum för vistelsen: januari 2020
1  Tack Ulrika M
Omdömet skrevs 27 december 2019

Härligt hotel med mycket bra frukost, barhäng och bra middagar. Kan varmt rekommendera deras schnitzel. Häftigt att man fick ha med hund på alla platser vilket skapar en gemytlig hemma/alpmiljö. Boka detta framför Skilodge.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack familjenGson
Omdömet skrevs 24 november 2019 från mobil enhet

Bokade en mysig helg i Sälen, hade höga förväntningar på hotellet...
Men de vart med råge över förväntan, vilket mottagande, vilken personal..
Fina rum, sköna säng & kudde, ha t.o.m täcket ...
Frukostbuffé som var helt perfekt, åt två kvällar på.Winter restaurangen, fantastisk service & god mat..
Inredningen på hotellet va enastående otroligt mysigt & fint...
Hit kommer vi garanterat tillbaka..
Tack Bugelhoff för en perfekt helg..
Hälsningar Maria i Falun

Datum för vistelsen: november 2019
1  Tack Blommor628
Omdömet skrevs 24 april 2019

Vi stannade där under påskhelgen, blev en toppen helg tack vare ett så mysigt och trevligt hotell. Måltiderna i restaurangen var så goda och all personal där hade verkligen koll på allt och var riktigt trevliga. Tjejerna i receptionen fick en att känna sig som hemma och de hjälpte till med allt med ett leende. Lougen var riktigt trevlig att sitta och hänga i och hotellet ligger i bra kontakt med resten av byn. På rummet så fanns en balkong i solen och sängarna var riktigt sköna. Vi är tacksamma och hoppas många andra vänner och familjer får njuta av detta hotell lika mycket som vi gjorde. Bara frukosten är värd att åka dit för :)

Datum för vistelsen: april 2019
Tack ebbasjo