eDreams
Priceline
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Fantastisk mat och vyer. Vi hyrde bastuflotten som vi hade helt själva en kväll. Helt underbart. Sol långt in på kvällen och alldeles stilla. Magiskt. Trerätters-middagen var också bland det godaste vi ätit på länge.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack I4719AClisas
Omdömet skrevs 21 juli 2021

Jag vill tacka den unga killen i receptionen som hjälpte mig med att få ut mitt fiskekort på papper, väldigt bra service och extremt trevlig personal, vill säga att det var en extremt trevlig upplevelse och är tacksam för hjälpen jag fick.

Datum för vistelsen: juli 2021
Restyp: Reste ensam
Tack A5618GHpeterh
Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Tillbaka för tredje gången och inte är det den sista! Samma trevliga och vänliga människor mötte vi igen. Mycket gott på matsedeln i vanlig ordning. En liten vilsam camping vid sjön Saggat, kallt vatten men härligt att hoppa i från bastuflotten. Nära till många fina vandringsleder. Fina grillplatser och bra servicehus.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack VeronicaO_11
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Jag och dottern stannade här i två nätter och vi kan inget annat än att rekommendera fjällbyn å det varmaste. Allt var så perfekt, från vår fina och välutrustade stuga, bedårande omgivningar, läget, servicen, mottagandet, maten (helt fantastisk). Ja allt!
Strunta i SFFs station (Årrenjarka ligger bara knappa två mil bort - via en underbart vacker vägsträcka dessutom), lägg en extra krona här istället - värt vartenda öre.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack JohanF443
Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

Besökt ÅrreNjarka fjällby AB med husvagn för andra gången, stannade en vecka den här gången. Mycket kunnig och vänlig personal, fantastisk kocka som gör gudomliga maträtter. All tänkbar rekreation är gripbar, antingen på plats eller så arrangeras det. Väl värt ett besök.

Datum för vistelsen: juni 2020
2  Tack VeronicaO_11